• thn0808

Champagneglas på IKEA - utförsäljning fram till nyår

Hej hej

Ville bara tipsa om att IKEA säljer ut sina glas fram till nyår - 6 glas för 9kr. Superbra att köpa på sig så att man har hemma!!!! Köp några extra ifall några går sönder!!

//Helen

• Svar på tråden Champagneglas på IKEA - utförsäljning fram till nyår
  • SnartFruSir

Det är familyerbjudande och max 2 st förpackningar per kund dock... Men fullpris är 39 kr för 6 st, så priset är fortfarande bra :D

• TheD

ICA maxi har billigare champagneglas också. Vi köpte två förpackningar, inte tillbröllopet för det behövs inte men min fästman sa: Kan vara bra att ha. (Vi gillar inte champagne eller mousserande- vidrigt!!!) Så jag vet inte hur hant änkte hahaha.

• mojikanan

De brukar ha erbjudande före nyår med vet ja på vissa IKEA där glasen kostar endast 1 :-stycket!!  Jätte bra om man ska ha många.., Ja har dock inte funnit någe sådant toppen erbjudande en..  Får se om de säljer ut på köp och sälj här på Bröllops torget efter nyår.. 

• Mullisen

vi har köpt 60 st =) blev 100 kr

• grönvit2011

Har precis varit på Ikea och handlat 10 stycken 6-pack champangeglas och det var inga problem att ta så många.

• missyJ

är de i alla ikea butiker?

Hittar inget på deras hemsida!

• thn0808

Ja, det finns på samtliga IKEA - dom har annonserat i tidningarna denna veckan.

Vi hade heller inga problem att köpa ett stort antal - så det är bara att hamstra!!! 1,50kr stycket är bra pris tycker jag!!!

• SnartFruSir
    grönvit2011 skrev 2010-12-28 21:27:37 följande:
    Har precis varit på Ikea och handlat 10 stycken 6-pack champangeglas och det var inga problem att ta så många.
    I Metro Göteborg 20101228 står det: SVALKA champagneglas, 15 cl Gäller så länge lagret räcker, dock längst t o m 30/12 2010. Max 2 st/kund. Gäller IKEA Bäckebol och Kållered.

Så det kanske bara är så här då :=)
  • mojikanan

Typiskt  att man har Bäckebol och Kållered  inte har de erbjudande då de är närmst för en annan.. 

• Sebastiána

Typiskt. Är inte IKEA-familymedlem.

Svar på tråden Champagneglas på IKEA - utförsäljning fram till nyår