Vad tycker du om den nya designen?
Det har varit så många trådar om den nya designen, men jag misstänker att de som ogillar den skriver mest, så jag tycker det vore intressant att se hur omröstningen skulle bli.. :) Så vad tycker ni?
Det har varit så många trådar om den nya designen, men jag misstänker att de som ogillar den skriver mest, så jag tycker det vore intressant att se hur omröstningen skulle bli.. :) Så vad tycker ni?
Jag gillar inte denna nya BT. Tycker som många andra att det är svårare att läsa nu i och med färgvalet och det har blivit knepigare att hitta tycker jag. Jag håller inte med föregående talare om att det ser profsigare ut nu, tycker faktiskt tvärtom.
Som moster Stina skrev så gillade jag också att man kunde direkt se nya trådar förut. Nu är ju den funktionen borta.
Förra designen som var på Bt tyckte jag var lätt att hitta och lätt att lära mig även då jag var precis ny här, men denna sidan tycker jag är hopplöst svårt att hitta. Jag gillar inte sidan lika mycket längre, tycker inte att det är lika roligt att logga in här och kika runt som jag tyckte förut. =(
Jag tycker sidan är förvirrande.Den gamla var lättare att navigera i, men nu orkar jag inte ens försöka förstå sidan. Jag tycker att färgen är fin, men den blir lite för mycket. Annars tycker jag att sidan är ok.
Saknade "bärre än innan - men de borde få pengarna tillbaka från layoutaren"
Bättre...
en stavningskontroll vore något
Nu har vi ju klagat på er hemsida ett tag. LÄSER ni ens våra inlägg? Vi klagar ju här för att vi tycker att det är saker ni snarast bör ÄNDRA!
Jag saknar också att det förr stod senaste inlägget IGÅR. Nu står det bara datum och det gör det faktiskt inte lika kul.
Och sätt tillbaka så att man kan hitta senaste trådarna!
Och ta bort Bella snälla ni!!! De flesta som gifter sig numera är INTE tonåringar utan betydligt äldre!
Tråkigt, tråkigt att ni väljer att vara så tjejinriktade. Det känns ju bara löjligt!
Och stafva rätt!
Ursäkta min bittra ton, men jag undrar ju bara som sagt om det finns något som ni TÄNKER ändra om vi klagar!
Jag läser på Statistikcentralens webbsida: "År 2009 var den genomsnittliga åldern hos kvinnor som gifter sig första gången 30,2 år och hos män 32,5 år." BT verkar snarare tro att genomsnittsåldern ligger kring 15-17... men man måste ju faktiskt ha fyllt 18 för att få gifta sig!