Silverfiskar!
Usch, det är typ det äckligaste som finns... Men de brukar ju hålla sig undan, iaf på dagen... Dock brukar ett par stryka med då och då när jag går på toa mitt i natten :P Usch, de är verkligen vidriga!
Usch, det är typ det äckligaste som finns... Men de brukar ju hålla sig undan, iaf på dagen... Dock brukar ett par stryka med då och då när jag går på toa mitt i natten :P Usch, de är verkligen vidriga!
Med det menar jag att de är på golvet så jag dödar dem, bara för att förtydliga XD
De lät lika äckliga tyckte jag :P Bor också i ett gammalt hus, här har vi tom svårt att bli av med en råtta så silverfiskarna får inte högsta prioritet precis :P
Åh fy, då hade jag dött!
Vår katt åt inte några silverfiskar... :P
Fy vad många! hellre myror i såna fall alltså...
Gav i alla fall lägenheten en ordentlig genomstädning idag och har strött bikarbonat längs golvlisterna. Har det ganska mörkt i lägenheten men har fortfarande inte sett någon silverfisk, så det kanske funkar...
Befarar dock att jag måste göra en ordentlig genomsökning av bokhyllan så att inte böcker för x-antal tusen äts upp av något outrotningsbart urtidsdjur...