• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Matilda Bäcker

förlovadflicka skrev 2010-11-30 14:37:46 följande:
    Vi har guld också, haha, vi är nog lite lika :P 

Haha verkar så :-P
    Men tror nog det blir gul snarare än guld, vill behålla sommarkänslan i färgtemat, det får inte blir för höstigt

• las vegas bruden

Hej tjejer! Lade in lite bilder på mig i klänningen förut och ni får gärna säga vad ni tycker blir snyggast.

Jag är själv inne på det svarta bandet eftersom det andra ser lite fööör mycket ut och det är inte riktigt jag.. Kanske hade blivit bättre om jag skippat slöjan men känner att jag gärna vill ha den.

Kika gärna in i mitt galleri och kika och skriv vad ni tycker, =)

Dock är jag inte iordninggjord på bilderna, men det får ni ta. ;) Sen är det öppet på båda sidorna av klänningen, så den ser lite stor ut på bilderna utan bandet. Jaja, kika gärna in som sagt.

• Mrir

Håller med, den med svart band! Det skapade konturer på ett väldigt snyggt sätt^^

• Wedding2012

jag vet knappt hur vals ser ut.. men kan man dansa det till låten: Hungry eyes?

• förlovadflicka

Wedding2012 skrev 2010-12-01 10:01:11 följande:
    jag vet knappt hur vals ser ut.. men kan man dansa det till låten: Hungry eyes?

Nej, det är fel taktart. Vals går i tretakt. Du vet EN två tre EN två tre. Inte EN två TRE fyr...

• Wedding2012
    förlovadflicka skrev 2010-12-01 11:52:06 följande:
      Nej, det är fel taktart. Vals går i tretakt. Du vet EN två tre EN två tre. Inte EN två TRE fyr...
    okej
  • Chilia

här är en till som ska gifta sig 2011!
    Min sambo friade den 27 november och vi har redan påbörjat planeringen. Fast egentligen är det ju lite sent, mycket att hinna på dryga 7 månader!
    Vi kommer gifta oss i Juli ute i skärgården på vår egna semester-ö!

• Mrir

Chilia: Grattis! vad härligt det låter! 

• J och J

chilia:

grattis! va mysigt på en semester-ö. 

förstår din känsla av att det är mycket! är i samma sits =)

men det ska nog gå bra! lycka till!

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!