• Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!
  • Fårävvör

Grattis Allima!!!

SaJo: Vi gör också egna inbjudningskort, de kommer kosta ca 10 kr plus frimärke. Ska lägga upp en bild när de är lite mer färdiga. =)

• SaJo1981

ojoj Grattis Allima=) kul, hur blev eran dag? hur känns det sådär efteråt?

• las vegas bruden

Vet ni vad jag har gjort tjejer? Skrattande 

Beställt min brudbukett från USA, närmare bestämt på http://thebridesbouquet.com/

Jag hoppas det blir bra, vita rosor med svart band valde jag till slut.  Efter att kikat på deras hemsida och massa foton och recensioner på deras Facebook-sida bestämde jag mig för att chansa.

Om de håller vad de lovar ska jag ha den här hemma den 19:e januari. Glad Eftersom vi gifter oss i USA så känns detta som ett perfekt alternativ, annars hade jag fått min bukett precis innan vi går in i limousinen och åker till Valley of fire där vigseln ska äga rum.

• Teoliny

hej alla! jag ska gifta mig den 6e augusti i stockholm! :)

• StårBrud2011

Nu är bröllopsnatten planerad.

Blir en bröllopssvin på western hotell här i trakten.
    Jacuzzi. räksmörgås. godis o choklad. blommor på rummet osv osv..

• sahu
    MagicBride skrev 2011-01-25 20:28:47 följande:
    Nu är bröllopsresan bokad Tre veckor i USA med början i New York och avslut i San Francisco
    Oj va härligt! Vi ska förmodligen göra samma resa, beronde på vad vi känner att vi kommer att ha råd med. Risk för att vi bara håller oss på västkusten, LA, San Francisco m.m. :)
  • turbovampyria

Jag har varit och beställt mina underkläder till brudklänningen. Den sk ju komma i slutet av februari eller någon gång i mars. Då ska den ju mätas för längd och allt sådant. Därför behöver jag dem snart. ändes dock lite dumt att gå in och shoppa dem redan. Fast butikjerna verkar bli glada när man är ute i god tid.

Svar på tråden 2011-brudar för 8:e gången!