• Brud011

    Skulle du bli sur/besviken?

    Vi har bokat kyrka, band, lokal, catering och fotograf nu, och det fanns ett datum som vi lyckades få allt att stämma på, vilket som ni vet inte är det lättaste. Problemet är att det datumet är min systers födelsedag, och nu är jag jätteorolig över vad hon ska tycka. Samtidigt känner jag att skulle vi väntat ett år eller fått ha ett höstbröllop bara för det?


     


    Hur skulle du känna om du var i min systers sits eller nån annan i familjen som fyllde år samma dag du ska gifta dig?


    Ska berätta för henne i veckan och är orolig....

  • Svar på tråden Skulle du bli sur/besviken?
  • Brud011

    hon fyller 35..... nej jag tror väl inte det heller att hon blir sur men blir ändå lite orolig..tänkte om hon kanske tänker "av alla dagar på sommaren måste de ta min födelsedag" och stjäla hennes dag liksom lite då det ska handla om henne....men känns skönt att så många sagt att ni inte skulle bli sura :) jag ska dessutom fråga om hon vill vara min tärna så ja hoppas det är lite mildrande omständighet :P

  • Brud011
    Matildes skrev 2010-11-09 22:24:45 följande:
    Så kommer jag och förstör här. Jag hade inte blivit sur, men jag hade nog blivit besviken och tänkt ungefär som du skriver att av alla dagar så tar de min födelsedag... Hade inte tyckt att det skulle kännas så himla kul faktiskt. Men det är ju jag, din syster kanske resonerar som de andra här :)
    åååå haha nej men det är bra att du är ärlig.. vi får se helt enkelt.... vi får hoppas att hon kan låta det vara så en enda födelsedag ett enda år.... och att hon blir glad att det blir en stoooor fest iaf på hennes födelsedag :) 
  • Brud011

    ja exakt, vi kunde inte ta någon annan dag då allt klaffade under hela sommaren, jag letade givetvis inte efter någons födelsedag att gifta mig på haha. men vi får se helt enkelt, vad hon säger.

  • Brud011

    läs mitt första huvudinlägg så ser du ;)


    inte en enda annan dag lördag på sommaren kunde alla parter som vi ville ha, detta var enda dagen som allt klaffade.

  • Brud011

    ps/ ja blir hon jättesur eller något (vilket jag inte tror) så byter jag hellre datum än att det blir dålig stämning förknippat med min bröllopsdag givetvis.

  • Brud011

    jag berättade idag och hon garvade åt mig för att jag ens tänkt tanken att hon kunde bli sur eller besviken, och hon tyckte det bara var kul, "tänk vilken fest det blir med hela familjen" som hon sa :D Och det var innerst inne vad jag trodde också, men det är ändå skönt nu när det är över. Hon sa också att "jag fyller år VARJE år, men du gifter dig bara en gång". och det där med att det kommer vara vår bröllopsdag när det är hennes födelsedag varje år, det förstår jag inte riktigt för man kan fira både födesledagen en annan dag eller vår bröllopsdag en annan dag, vi är inte så knussliga.


     


    så det kunde inte gått bättre! :D

  • Brud011
    passionsblomman skrev 2010-11-10 22:26:49 följande:
      Gött!
    ja riktigt!!! :D
  • Brud011
    litet hemligt bröllop skrev 2010-11-11 06:56:33 följande:
    Skönt att kunna släppa det nu :)
    jovars, känner mig 10 kg lättare haha
Svar på tråden Skulle du bli sur/besviken?