Ett första försök att skriva en visa till min man ( ni kan höra lite)
Vad tycker ni? Jag vet att det inte är bra men det är bara ett första försök
">
Vad tycker ni? Jag vet att det inte är bra men det är bara ett första försök
">
Både jag och min man tyckte det var intressant.... om det handlade om en skräckfilm eller likande!
Inte för att vara elak men det påminde väldigt starkt om det.
tycker man ska få ha sina åsikter, eftersom TS säkerligen vill veta om det är bra eller dåligt, för se hur folk reagerar bara här över musiken! tänk om den skulle spelas i en kyrka? åh himmel. det spelar ingen roll om det är en eller två av alla hundra gästerna. utan att ett hundratal förfasar sig.
därför är det bra med åsikter innan så man inte gör bort sig om man är rädd för det. sen är det ju upp till var och en om man vågar chansa ändå.
absolut ingen bröllopsmusik enligt mig! huu..
Hej Joffan!
I mitt fall så försökte jag faktiskt vara seriös från början, MEN jag har sett en trådstart från samma människa där hon undrar om hon kan byta till en annan klänning på festen. Den klänning hon visade då kom från en sida som BARA hade typ p*rr-kläder. En slitz som visar underkläderna och som lät br*sten fick hänga fram typ nästan helt.
Då tar man kanske inte denna trådstartare seriöst om du förstår.
Man måste väl få ha lite kul också, och det tycker hoh/han tydligen med!
Jag jobbar med musik själv, och har ju faktiskt bett henne om lite upplysningar ( eventuellt i en annan tråd) om vilka toner hon använt och så. Hon har inte svarat! Tror faktiskt inte att hon kan det! Och inte att hon skulle kunna spela samma sak igen.
Men visst kan det vara spännande musik. Absolut! Men hon kanske borde förstå att den kan uppfattas som YTTERST atonal och svårförståelig av de allra flesta!
Jag tror att det blir ett intressant bröllop: bruden, som för övrigt funderar på att ändra stavning på sitt namn till Madelheine, i en slampig klänning på festen (enligt andra trådar av TS) efter att ha spelat detta stycke vid vigseln. Det blir något för de nästan 250 gästerna att minnas.
Hahahaha......tror det blir ett underbart bröllop.....jag hoppas verkligen att du är serieös i dina inlägg mmaddee
Är man bjuden kanske...?
Och det här tyckte du var snällt och trevligt, vidsynt och omdömesgillt att skriva?
Först och främst tror jag uppriktigt sagt att du skulle ha svårt att hänga med att läsa överallt där jag skriver, och skulle du göra det, så borde du vid det här laget ha insett att det där inte är sant.
Det vore intressant att höra dig förklara varför det är OK för dig att göra ett mycket kategoriskt och högst minusladdat uttalande om hur jag är -i alla trådar dessutom- medan jag inte får uttala mig om det tråden faktiskt gäller. Man är inte skyldig att bara sitta och skriva "kram"och ge idel medhåll på ett forum.
Den omtalade klänningen..
=-D =-D =-D
Jag bara fick LOV att gå in och titta på klänningen igen! =D =D =D
okej nu förstår jag... Klänningen är nog inte så klassisk :)