• mmaddee

Ett första försök att skriva en visa till min man ( ni kan höra lite)

Ett första försök att skriva en visa till min man ( ni kan höra lite)
    Vad tycker ni? Jag vet att det inte är bra men det är bara ett första försök

">

• Svar på tråden Ett första försök att skriva en visa till min man ( ni kan höra lite)
  • Moster Stina

Kan du inte spela in precis samma melodi igen är du snäll?

Jag har MYCKET svårt att tro att du kommer ihåg det där!!!!

• Sörön10

Tänkte mer på hur du tänker. 

Skapar du ackordsföljder först? Hur tänker du när det kommer till ackord och ackordgångar? Klassiskt dur och moll eller bara "en massa random toner samtidigt och hur som helst"? 

Skriver du ner eller spelar du in? 

• Amor in aeternum

Nja.. ursäkta att jag säger det men kan du inte låta någon annan skriva låten åt dig? Att ni går igenom idéer och tankar tillsammans..

För det låter som om ett barn spelar.. jag är ledsen att jag är så brutalt ärligt men det låter inte bra och jag tror inte att det kommer att låta bra sen heller. Antingen kan man spela eller inte och det låter faktiskt inte som att du riktigt behärskar att spela musik.

Risken finns att folk på ditt bröllop börjar skratta och tror att det är ett skämt, för det trodde jag när jag lyssnade.

• liiine89

Ja, det var ju tyvärr inte vackert.. hehe!

• Moster Stina

Jättevacker!
    Lyssna fler ggr gott folk så inser ni storheten i detta stycke!
    Vilken rytm! vilken känsla!
    Fantastiskt!

• förlovadflicka

Hm...Jag kan göra en till dig för en liten slant ^^

• Farmall

Förlåt men jag tror nog inte på att du är allvarlig med det där. Om du är det så röstar jag för lerläggning av det projektet.... förlåt men jag är bara ärlig..

• milllli

Tråden har rensats på grund av Offtopic- inlägg och påhopp.

Var snälla och respektera trådens ämne.

• Joffan

Är van vi att läsa sådanna här komentarer på youtube men trodde helt ärligt att vi på bröllopstorget ändå var liet bättre, blir arg när jag läser vad människor har skrivit!!!

Jag tycker att denna musik är intresant och jag är väldigt nyfiken på hur den kommer att utvecklas. lycka till och strunta i vad andra skriver.

Är van vi att läsa sådanna här komentarer på youtube men trodde helt ärligt att vi på bröllopstorget ändå var liet bättre, blir arg när jag läser vad människor har skrivit!!!

Jag tycker att denna musik är intresant och jag är väldigt nyfiken på hur den kommer att utvecklas. lycka till och strunta i vad andra skriver.

passionsblomman skrev 2010-11-02 21:18:43 följande:
    *bedövad*
    tycker att du bara skriver negativt på alla trådar...
Svar på tråden Ett första försök att skriva en visa till min man ( ni kan höra lite)