Maggie Sottero och Pronovias
Är det någon som planerar att köpa eller har köpt en brudklänning från Maggie Sottero eller Pronovias? Har fastnat för dessa två märken och tycker att de har underbara brudklänningar!
Är det någon som planerar att köpa eller har köpt en brudklänning från Maggie Sottero eller Pronovias? Har fastnat för dessa två märken och tycker att de har underbara brudklänningar!
Har köpt min klänning! Jag föll pladask för en Pronovias i spets. Glad, gladare, gladast är jag
mrsJR, vilken klänning blev det? Har du nån bild?
Blev en Pronovias Florin, är så nöjd. Man känner verkligen hur välsydd den är
Som tjejen i butiken sa, har man väl provat en Pronovias vill man inte ha något annat
Jag hade en Maggieklänning och kan varmt rekommendera dem! De har en jättefin passform och är otroligt välgjorda.
Jag har beställt en Maggie Sottero är super nöjd.. Den levereras dock om ett par månader =)
Jag hade en Maggie sottero på vårt bröllop och kunde inte varit nöjdare! Perfekt passform och kvalitét. Jag hade inte provat den innan jag beställde den, men chansade och beställde den ändå. Den var en aning över budgeten, men det var den värd Se mitt galleri för bilder från vår dag.
Hur är det förresten med storlekarna på Maggies klänningar? En del klänningar måste iallafall jag ta 1-2 storlekar större än jag vanligen har på kläder..
Jag har köpt en Maggie. De i butiken mätte mig och sedan kollade de i katalogen från Maggie vilken strl mina mått skulle passa. Till den klänningen jag beställde hamnade jag på strl 32 och jag valde en petit length som Maggie har för oss kortare tjejer.
Är 32 den storlek du brukar ha på kläder då?