Maggie Sottero och Pronovias
Är det någon som planerar att köpa eller har köpt en brudklänning från Maggie Sottero eller Pronovias? Har fastnat för dessa två märken och tycker att de har underbara brudklänningar!
Är det någon som planerar att köpa eller har köpt en brudklänning från Maggie Sottero eller Pronovias? Har fastnat för dessa två märken och tycker att de har underbara brudklänningar!
Tänkte åka till Köpenhamn nästa veckan men den kommer inte att finnas där. Dessutom helt fel modell för mig tyvärr. =(
Jag håller med om att Euridice är den finaste klänningen jag sett. Kommer aldrig hitta en klänning jag vill ha och har råd med.
Violator, har du sett något annat fint i en mer rimlig prisklass?
Inte som jag överväger. Alltså är jag nu klänninglös.
Jag hade planerat att göra en kinaverison av min maggie-modell, eftersom jag omöjligt skulle ha råd med en äkta. Men så dök den upp: ett original på eBay! Så jag köpte min via en privatperson i USA för ca halva priset! Höll utkik på eBay med andra ord ;) Själv har jag hållit koll på eBay efter min klänning i ca ett år men så dök den upp mitt i allt :D
Du ska inte köpa den därifrån då?
Euridice är tyvärr helt fel för mig kroppsmässigt. Jag skulle behöva vara 20 cm längre och 20 kg lättare för att vara snygg i den. Men spets vill jag ha. Är nervös för att köpa spets från Kina. Du kan väl inboxa mig när du får din? När gifter du dig? Vill gärna se bild på klänningen du får. Kanske kan man beställa från Milly ändå...
Superfin förresten, din klänning! Riktigt fin rygg. Vad kostade det att göra den?
Jag älskar verkligen Pronovias, lutar åt att det blir en sådan. Eller kanske en Garamaj Dock har jag inte hittat någon butik med tillräckligt stort utbud av Pronovias klänningar. De jag varit i har bara haft några få modeller i butik och man vill ju gärna prova just den modell man är ute efter. Några tips?