• Mariabridetobe

Röda skor på bröllopsdagen??

Hej! Jag funderar starkt på att ha ett par snygga RÖDA skor (har rött/vitt/silver tema) på min bröllopsdag, är det helt fel eller är det en kul grej?? Vår fotograf tyckte det var en cool grej och det kunde bli fina bilder =)

• Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??
  • Mariabridetobe

Northern Trekker: Jag funderar faktiskt på att göra så oxå(att sy upp den hos sömmerska)  eller om jag vågar beställa en klänning från nätet... Men måste ut och prova mig fram till vad jag vill ha, det är en djungel... Men det sägs att när man hittat den rätta klänningen känner man det!!  Men känns skönt att jag har hittat de rätta skorna, nu ska de bara beställas och gås in

• Midvinterflicka

NorthernTrekker skrev 2010-09-28 22:38:06 följande:
     Ohhh - skorna såg verkligen sköna ut! Hmmm.... beige, rosa och grått - det är ingen av färgerna som går igen i ex. bröllopsbuketten? Eller i brudgummens klädel kanske? Jag skulle nog ha kört på grått eller rosa, med tanke på att klänningen är vit (?), men det är ju smaksak vad man vill ha!Bild på mina nya high heals! (och ja, måste fixa ett par sköna balleringaskor också så att jag kan svida om till något skönare efter några timmar... www.brollopstorget.se/hem/northerntrekker/gal...

NorthernTrekker, är den modellen sköna att gå i? Jag har funderat på att beställa dem fast i rosa. Måste ha något som både är snyggt och funkar att dansa bugg i...!

• Flodis Hjärtat

Super häftigt. Kör på det tycker jag.  Jag ska själv ha blåa, matchande färg-temat.

• Lúz de mi vida

Åå, det är ju helläckert med färgade skor. När jag yttrade tanken om rosa skor höll min mamma på att trilla av stolen och tyckte verkligen att dom inte kunde va rosa!! haha.. Vi får se om jag törs gå emot henne ;) Kul att designa egna, ska genast kolla in sidan!

• Mariabridetobe

Tycker det är jätte kul att så många svarat!! Och att de flesta ska vara lite udda och ha något speciellt. Och självklart så måste Brudgummen vara med på det hela!! Har en svärmor som säkert kommer ramla av stolen men de struntar jag i ;-P Och min mamma säger hela tiden att: Det är erat bröllop och ni ska ha det precis som ni vill!! Ni får gärna lägga in bilder på era snygga skor när ni hittat dem =)

• swee1

jag hade i lördags och är jättenöjd att vjag vågade, bilder=galleriet

• MazarinRebus
    ClaraH skrev 2010-09-29 11:26:25 följande:
      Ja, jag tror att jag har hittat min, men det har varit svårt med att hitta en kort så jag ska sy den själv. Min idé ser ut såhär. carinpeter.blogspot.com/2010/08/klanningsmons...
    ååh vad lycklig jag blev nu! underbar sida! hade doch vart skönt att kunna prova dem innan, det var ju ingen bytesrätt på skorna man designat själv.
  • NorthernTrekker

Midvinterflicka skrev 2010-09-29 15:07:44 följande:
      NorthernTrekker, är den modellen sköna att gå i? Jag har funderat på att beställa dem fast i rosa. Måste ha något som både är snyggt och funkar att dansa bugg i...!

Än så länga ja! Men, jag tror att jag måste ha dem några timmar till på fötterna för att kunna säga något om det! Jag fick också tipset om att just Melody-skorna skulle ha bra passform och skulle vara sköna att gå i, så... låt oss hoppas att de även kommer att vara sköna att dansa i!

• Mariabridetobe

Såg oxå att det inte var bytesrätt på de man designade själv, men alla skor fanns i så gott som alla färger =) Så jag kommer välja den sko jag tycker är snyggast och sen i rött, och dem var det bytesrätt på =)

• ClaraH

swee1 skrev 2010-09-29 15:52:44 följande:
    jag hade i lördags och är jättenöjd att vjag vågade, bilder=galleriet

Oh, så läckra! Fick du några kommentarer?

Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??