• CStar11

Snälla ge mig tips på ställe i Stockholm för hår & smink!

Vilken djungel det är att hitta någon BRA som gör både hår och makeup i Stockholm! Och som gärna kan komma hem till en.. Eller där man iaf kan byta om på plats. Någon som har något tips??

Jag är kanske lite pedant, men det här är en viktig del av min stora dag..

• Svar på tråden Snälla ge mig tips på ställe i Stockholm för hår & smink!
  • hoodilady

Jag håller med!

HJÄLP!

Jag skulle kunna tänka mig nån elev eller nåt, men då gäller det verkligen att prova flera gånger innan. Så himla dyrt i sthlm med bruduppsättning!

• CStar11

Jo svindyrt på många ställen! Men jag skulle nog ändå kunna betala rätt mycket för att kunna känna mig helt lugn

Nån som har tips??

• favemill

Jag gifte mig den 7 augusti och hade Josefin Dufbäck. Hon kom hem till mig och skötte både smink och hår samt min tärnas hår.
    Jag blev jättenöjd med hennes arbete och tyckte dessutom att hon var en väldigt behaglig tjej att ha i min närvaro under denna ganska stressade dag. Googla hennes namn så får du upp hennes hemsida.

Lycka till!
    Sara

• CStar11

favemill: Tack för tipset! Det ska jag kolla upp! Hur hade du ditt hår förresten? Har du någon bild man kan få se? Förstår om du inte vill visa men jag skulle bli mycket tacksam

• favemill

Jag hade en ganska stor låg knut. Jag hade slöja på så jag har inga riktigt bra detaljbilder på håret, ska försöka lägga in någon bild i galleriet så fort jag får tid.

• favemill

Har lagt in en del bilder i galleriet, svårt att se frisyren då bilderna inte är så stora. Ska se om jag hittar några bättre lite senare då alla andra bilder ligger på skivor just nu.

Min frisyr och sminket fick utstå mycket regn och fukt under dagen (hällregn hela dagen , men jag var förvånad att det höll sig så bra som det gjorde.

• CStar11

Åh du ser jättefin ut på bilderna! Tack, förstår att du blev nöjd!

• ClaraH

favemill skrev 2010-09-09 15:56:47 följande:
    Har lagt in en del bilder i galleriet, svårt att se frisyren då bilderna inte är så stora. Ska se om jag hittar några bättre lite senare då alla andra bilder ligger på skivor just nu.Min frisyr och sminket fick utstå mycket regn och fukt under dagen (hällregn hela dagen , men jag var förvånad att det höll sig så bra som det gjorde.

Får jag fråga hur lång tid hår respektive make up tog?

Svar på tråden Snälla ge mig tips på ställe i Stockholm för hår & smink!