Fråga: Planerar du i lönndom?
När jag läser här på BT så kan jag få för mig att det finns en hel del drömmande bliviande brudar! Dvs de som så gärna vill gifta sig, men där sambon inte verkar vara på samma "mentala nivå" så att säga.
Det är nog inte HELT OVANLIGT , men nu är jag nyfiken på hur långt ni har låtit det gå? Stannar det vid drömmar, har ni planerat i stort sett allt i hemlighet, eller har ni planerat allt och berättat det för partnern- som om han vore "med på det"? Har nån t.o.m köpt brudklänning, bara för att han "säkert kommer fria snart/ändra sig snart/kommer på bättre tankar snart"?
Själv hade jag grundplaneringen klar, men det var med sambons gillande. Tyvärr har det inte blivit något bröllop än, men det beror på att det verkligen inte varit "läge"....
Sambon tycker det är så sött att jag hänger här på BT, han har lite dåligt samvete stackarn. Han skrajjade till härom dagen när jag satt vid datorn och sa att "nä, planerar gör jag inte längre, det ligger på hyllan" Och då sa han "men gumman, du håller väl lite koll och så i varje fall? Har du hittat nån fin klänning igen?" (Min gamla favorit finns inte längre....) *pussa*
Men jag undrar alltså över er tjejer som drömmande planerar i mer eller mindre hemlighet!
Tell me, jag är nyfiken! :)