Inlägg från: MissWildcat |Visa alla inlägg
  • MissWildcat

För oss som vill vara i toppform

mattiasFästmö skrev 2010-08-16 13:20:41 följande:
      Okej, gud det är en hel djungel känns det som hur vet man vilken mat som är energität då?
    Jag vet inte,men det de flesta gym människor brukar använda sig av för att gå upp i vikt är att dricka gainers under dagen.Prova det,finns hur många goda som helst
  • MissWildcat
    Biscuit skrev 2010-08-16 14:11:40 följande:
    Sprang midnattsloppet i lördags, det gick inge vidare bra men jag vet inte vad jag hade förväntat mig iom att jag inte sprungit en meter sen i maj. Men ett resultat är iaf bra och det är att jag fick lite motivation att dra igång träningen igen. Så nu blir det av till gymmet efter jobbet. :)
    wihoooooo grymt jobbat.Fan vad skönt att du fick igång din motivation igen!!!!
  • MissWildcat
    lovvydovvy skrev 2010-08-16 15:44:22 följande:
    Blir snålt med träning för min del nu, har 4 tentor under loppet av en och en halv vecka... stressiga dagar med andra ord! Försöker dock att gå promenader eller jogga mitt på dan för att rensa hjärnan lite och få lite träning i alla fall men nu börjar första tentan närma sig (fredag) så nu ryker snart de med.
    men minuterna som du lägger på promenaderna räknas de med...
  • MissWildcat

O my god...fy fan vad ni är duktiga!!!!Jag har äntligen fått ett heltids jobb.Jag går konstant i 7.5 timmar om dagen(men inget som räknas)så jag kan garantera att jag är helt slut.satsar på att träna i helgen...men jag håller räkningen fortsätt jobba hårt(jag har fått koll på mitt mat intag iallafall)

• MissWildcat
    S2011 skrev 2010-08-19 19:22:57 följande:
    tisdag: 30 minuter ridning onsdag: 76 mil bilkörning, så möjligtvis har jag tränat högerfoten... torsdag: promenad, 40 minuter
    HAHAHA sjukt kul..men jag vet inte om höger foten räknas
  • MissWildcat
    zunzilk skrev 2010-08-17 15:09:24 följande:
    idag ska jag ha premiär på gymet för första gången på 2 år! Skräckblandade känslor...Det blir 60 minuter och sen 40 min för dagens  hundpromenader. 100 min idag alltså. :)Håller på målar om garaget här hemma, sjukt jobbigt! Skrapa färg och måla.. Har haft otrolig träningsvärk i 2 dagar nu... :)
    grymt...hur gick det på första passet?
  • MissWildcat
    zunzilk skrev 2010-08-19 20:49:47 följande:
      första passet gick riktigt bra, mina stackars muskler var lyckligt ovetande om hur möra de skulle bli. Följsamt och mjukt pass men jag lovar det känndes igår! Idag känndes det som att blodet inte strömmade genom musklerna alls första halvan av passet, stelt och seegt, men det tog sig och de sista 15 minuterna på crosstrainern var dödande!!! :)Men så jäkla skönt att vara igång igen! Känns otroligt bra!Nästa vecka hoppas jag komma igång med spinningen oxå.Det är så kul det här!!! :D
    Ja det ger mer än vad man tror även ett " lätt" pass.Jag har gett mig tusan på att komma igång nästa vecka med...ni peppar mig som tusan
  • MissWildcat

Okej mina vänner...jag har räknat ihop minuterna och om jag har räknat rätt så fick vi ihop hela 907 minuter denna veckan!!!
    Sjukt bra jobbat!!!!
    Nästa vecka hänger jag på...nu slår vi detta

alltså 907 minuter

• MissWildcat

Hahaha och jag har blivit sjuk så jag tränar verkligen INTE. men det är tanken som räknas????

• MissWildcat

Hmm tips...ja själv kämpar jag för att komma tillbaka till gymmet
    Men ett tips är att inte känna jag måste utan jag VILL.Tro det eller ej det gör väldigt stor skillnad psykiskt.
    Dra ner lite på kolhydrater,sluta med godis och läsk.Bättre med smaksatt ramlösa och när godissuget sätter in...lite färsk frukt och turkisk yoghurt med lite honung och hackade nötter...toppen alternativ.

Annars är det att inte gå ut för hårt på en gång,då är det lätt att bli slutkörd och strunta i det istället.Själv ska jag börja diet nästa vecka tänkte skriva in mina resultat...
    Lycka till

• MissWildcat

Ja och vad jag kan utgöra för denna veckan har vi fått ihop 60 minuter(vet ju inte hur långa dina 2 styrkepass var MBLL)
    Imorgon börjar min diet,och små promenader på gymmet...LÄÄÄNGTAR!!!!

• MissWildcat

Jo men jag kunde bara hitta två tydliga tider,svårt att veta hur länge alla går osv
    Än så länge har jag inte gjort några snedsteg i min diet...hoppas det ger ngt resultat på lördag när jag ska väga och mäta mig...fick tillsägelse av min PT att vänta med ansträngning tills jag är helt frisk och fokusera på maten....
    Spännande

Jo men jag kunde bara hitta två tydliga tider,svårt att veta hur länge alla går osv
    Än så länge har jag inte gjort några snedsteg i min diet...hoppas det ger ngt resultat på lördag när jag ska väga och mäta mig...fick tillsägelse av min PT att vänta med ansträngning tills jag är helt frisk och fokusera på maten....
    Spännande

Biscuit skrev 2010-08-30 11:03:06 följande:
      Det måste vara mer än 60 minuter, vi var ju flera som tränade iaf 60 min var?!Ska försöka hinna med några pass den här veckan. Tiden är lite av ett hinder, det finns ju så mycket annat man vill hinna med också.
  • MissWildcat

Men...varför kom det nu inte samma grej 2 gånger????jaja...det var inte meningen att tjata haha

Svar på tråden För oss som vill vara i toppform