För oss som vill vara i toppform

O my god...fy fan vad ni är duktiga!!!!Jag har äntligen fått ett heltids jobb.Jag går konstant i 7.5 timmar om dagen(men inget som räknas)så jag kan garantera att jag är helt slut.satsar på att träna i helgen...men jag håller räkningen fortsätt jobba hårt(jag har fått koll på mitt mat intag iallafall)
Okej mina vänner...jag har räknat ihop minuterna och om jag har räknat rätt så fick vi ihop hela 907 minuter denna veckan!!!
Sjukt bra jobbat!!!!
Nästa vecka hänger jag på...nu slår vi detta
alltså 907 minuter
Hahaha och jag har blivit sjuk så jag tränar verkligen INTE. men det är tanken som räknas????
Hmm tips...ja själv kämpar jag för att komma tillbaka till gymmet
Men ett tips är att inte känna jag måste utan jag VILL.Tro det eller ej det gör väldigt stor skillnad psykiskt.
Dra ner lite på kolhydrater,sluta med godis och läsk.Bättre med smaksatt ramlösa och när godissuget sätter in...lite färsk frukt och turkisk yoghurt med lite honung och hackade nötter...toppen alternativ.
Annars är det att inte gå ut för hårt på en gång,då är det lätt att bli slutkörd och strunta i det istället.Själv ska jag börja diet nästa vecka tänkte skriva in mina resultat...
Lycka till
Ja och vad jag kan utgöra för denna veckan har vi fått ihop 60 minuter(vet ju inte hur långa dina 2 styrkepass var MBLL)
Imorgon börjar min diet,och små promenader på gymmet...LÄÄÄNGTAR!!!!
Jo men jag kunde bara hitta två tydliga tider,svårt att veta hur länge alla går osv
Än så länge har jag inte gjort några snedsteg i min diet...hoppas det ger ngt resultat på lördag när jag ska väga och mäta mig...fick tillsägelse av min PT att vänta med ansträngning tills jag är helt frisk och fokusera på maten....
Spännande
Jo men jag kunde bara hitta två tydliga tider,svårt att veta hur länge alla går osv
Än så länge har jag inte gjort några snedsteg i min diet...hoppas det ger ngt resultat på lördag när jag ska väga och mäta mig...fick tillsägelse av min PT att vänta med ansträngning tills jag är helt frisk och fokusera på maten....
Spännande
Men...varför kom det nu inte samma grej 2 gånger????jaja...det var inte meningen att tjata haha