• PerSan

Någon som kan det här med clip-on hår?

Jag ska ha JÄTTE många clip ons i mitt hår när jag gifter mig nästa lördag!!

Jag har håret lite "slarvigt" uppsatt och det funkar jätte bra, jag har kort hår i vanliga fall. (strax under öronen )

Och det syns verkligen ingenting alls, och ändå har jag över 2 meter löshår totalt!!

Jag rekomenderar äkta, testade att köpa det här syntethåret som heter kanelon ( kan platta locka och föna det ) men jag gillade det inte alls, såg oäkta ut!!

Lycka till!!

Hör bara av dig om du har frågor!!

• PerSan

Hej !!

Nu är man gift :)

Vilken underbar dag,tyvärr får man bara uppdeva den en gång i livet!!!
    Funderar på gifta om oss en gång om året ;)

Cilp on löshåret sattes på klockan halv 10 på förmiddagen och togs ut klockan 3 på natten, det kliade inte en gång, mer än när man höll på att ta ut det!! Alla trodde jag gjort extensions, för man såg verkligen inga fästen alls, så detta rekomenderar jag verkligen till dig...

Tvättade det nu i veckan så det kommer jag att använda fler gånger!!

Stort lycka till på eran dag!!

MVH Sandra

• PerSan

Marängtrollet skrev 2010-08-11 22:30:10 följande:
    PerSan; vad roligt!! Åh, snälla kan du inte lägga in lite bilder efteråt på ditt galleri?Åtminstone bakifrån om du inte vill synas=) Vore toppen att se hur det blir!Oj, två meter var inte dåligt, vilken skillnad det måste bli! Och lycka till!Perfektionista; jag kan tänka mig att det kliar...=) Huvudvärk kan jag stå ut med, men klåda är hemskt..men kanske får stå ut med det, jag vet inte om jag hinner ha det i dagarna före. Men jag ska se om jag kan greja lite innan, bra tips!Har kollat med frisören och hon vill bara använda äkta hår så det får det bli,det viktiga är ju att det sitter ordentligt och inte ser plastigt ut..

Nu ligger det bilder i mitt galleri...som du bad mig om!!

Svar på tråden Någon som kan det här med clip-on hår?