Vilken sida? Pappa leder mig in.
Vilken sida går min pappa på när han leder mig in?
Vilken sida går min pappa på när han leder mig in?
Det gör vi ockå. Så trött på att så fort man skriver en rad att folk tror att de kan vända om henne får en att inte vilja det.
Jag har bestämt mig!
Kan någon svara på vad jag fråga istället för ge mig en föreläsning?
Ser det dumt ut om pappa går på höger 2 näbbar kille och flicka och sen en tärna efter dem sen kommer jag och min pappa?
Moi Mokulat-Njut av er dag och att du går in med din pappa =)
När du beskriver det så låter det inte alls som att det skulle se dumt ut. Förstår jag dig rätt med först 2 näbbar, tärna och sen du och pappa?
Jag antar att det är ett protestantiskt bröllop och då är det enligt amerikanska seder:
Min pappa gick på min vänstra sida. Eftersom min man väntade på min högra sida.
Jag hade bara en tärna och hon gick in före mig och pappa.
Ja fast det är det inte alls det överallt för alla präster. jag vet folk som har blivit nekade detta. Så det är inte alls så självklart och tillåtet överallt i alla församlingar. Jag försökte vara trevlig och säga detta för att ibland kan man ha en tanke på hur man vill ha det utan att ha kollat upp det, och så blir man jättebesviken sen när man inte får. Och jag inser inte heller hur jag tjatade eftersom det var ett inlägg jag skrev och inte på något sätt skrev otrevligt.
Och det får man kanske både begripa och finna sig i om man hör till dem som hängt på forumet länge. Samma frågor kommer upp, men medlemmarna fylls på /byts ut och då är det kanske vare sig konstigt eller egetligen något tjat, ifall samma infallsvinkel kommer från flera personer.
Om jag inte hade vetat att TS varit med länge nog för att ha koll på både debatten och att hon talat med sin präst, så hade jag nog också påpekat att man måste kolla detta först, så man slipper få sig en oväntad överraskning när det väl är dags.