Livets toppar och dalar
Oj, den sista blev ju inte riktigt bra, provar igen.
www.salvan.se/epages/Ballou.sf/&ViewAction=ViewProductViaPortal&Locale=sv_SE&utm_source=kelkoose&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Fyra+Ess+Spensalva+250+ml
Oj, den sista blev ju inte riktigt bra, provar igen.
www.salvan.se/epages/Ballou.sf/&ViewAction=ViewProductViaPortal&Locale=sv_SE&utm_source=kelkoose&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Fyra+Ess+Spensalva+250+ml
Äh!
AM - Ja tänk vad man kan lära sig av denna tråd! ![]()
Ore
Om inte annat är de nån slags tvillingssjälar... ![]()
Fru E
Stort LYCKA TILL med FET idag!! Tredje gången gillt! (eller räknar jag tokigt nu?)
PB
Äntligen sprutstart, så man känner att det HÄNDER något! Kändes det ok med Menopur eller verkar det krångligt?
Muggles
Vilka jäkla knasiga frågor! För att inte tala om resultatet jag fick: "Det är svårt att säga! Baserat på dina svar, så visar forskningen att chansen är lika stor att du får en pojke som att du får en flicka."
Forskningen? Hmmm.
Men det är lustigt för det är precis så jag känner - ingen ANING om vad det blir. I början hade jag pojkvibbar men inte nu längre. Vi kanske får en hermafrodit? ![]()
Fru E förresten
och morr för såna kommentarer som ni fick!! Det kan du hälsa från mig!! ![]()
Ang roliga testet igen
När man läser om "forskningen" bakom frågorna i testet förstår man att det inte är så applicerbart på oss som gjort ICSI... handlar bland annat mycket om vilken spermie som vinner racet, osv.
Muggles
Har du provat den här då? www.babygenderprediction.com/old-wives-tales/index.phtml
53% chans för en pojke säger det. Hermafrodit, i'm telling you! ![]()
Guuud vad sugen jag blev på glassbåtar nu då!
Kanske dags att äta lunch... ![]()
Nenne
Nej, men hoppas verkligen Pricken är TINAD vid det här laget??
Hur mår ni?