Livets toppar och dalar
Luna: njut
Luna: njut
Piggelin, jo det var väl typ 2 år sen fast har lite koll på vissa via FB
Kick´n var överlycklig när det var så mkt snö, pulka till dagis varje dag. Det inträffar inte så ofta
Supermysigt att galoppera i snö, gjorde det flera ggr i vintras
Cicci, faan vad surt att komma tillbaka till jobbet och ingen tjänst är planerad till dig. Du har väl inte varit nöjd med jobbet mellan V och L? Sök nytt .-)
Mitt jobb längtade efter mig och ordnade en ny tjänst så jag verkligen skulle komma tillbaka.
Frullan: hämtar du inte på dagis? Sköter maken allt? eller är det bara nu?
Själv lämnar jag och hämtar nästan jämt så det skulle vara skönt att slippa maken hjälper till mer och mer men det är svårt med karriärsjobb. Tur att han iallafall kan vara pappaledig läääänge med nästa barn
BS: skönt att höra att det inte bara är vi som har det så med dagis lämning/hämtning. Flera föräldrar hämtar ihop på Kick´n dagis, fattar faktiskt inte hur det går ihop med deras jobb?? Jaja I-lands probelm
BS: visst är Iris lång? hur lång är hon nu? Vi ska med Kick´n på 3-års imorgon och enligt 2-års kollen så borde han bli 1,95 lång
MY GOOD var ni skriver, är inte van än
Lappis, spännande med besked
Nenne; 8 månader? då slår ni oss med hästlängder på renovera hahah. Här väntar vi nästan varje dag att Arga snickaren ska knacka på
Cicci, heja heja sök nytt jobb du. Du behöver helt klart bya jobb så du får det kul på jobbet igen. Vi måste ta en där lunchen på J innan du börjar jobba igen. En fredag kanske?
BS: oj så lång Iris är. Kickn var mellan 100-105 cm i sommras, var lite svårt att mäta honom när han inte står still vilken storlek har Iris?
Nu måste jag kolla in första tråden, vet att jag var sent in för smygläste i början...
snaily: byt BM, man måste ha förtroende för sin BM. Jag fick en toppen BM som egentligen brukade jobba på förlossningen så hon hade stenkoll på allt. Helt skön norska
Fråga till er som har iPhone? Vilken operatör valde ni? Ska byta men vet inte riktigt hur mkt man kommer surfa/ringa mm. Vi har ingen hemtelefon så ringer rätt mkt från den.
Muggles: gå och ät kebab på Rodos i Landskrona mmmm gott gott
BS: har du det extra regnskyddet till Teutonian? med genomskinlig del framför öppningen till vagnen. Det är helt underbart
Hojta till om du behöver få hjälp med hur man sätter på det
Wow det är dags för nenne, spännande!!!!
Vilken härligt läsning att börja morgonen med
PB: underbar hejjarramsa
smint: låter som min förlossning, fick en rejäl flashback!
Jisses, 24 timmar?? jag som var färdig att lämna förlossningen efter 19
hann ju tom få fram exorciströsten mot den sista barnmorskan hahahah
Telis, puh då låter det lite mer normalt
Åhh Lappis vad underbart!
Heeeej Sweetan :-P
Försöker titta in regelbundet för att se nån nyhet om Pricken men icke...
GRATTIS Nenne och P
Vilken stor grabb, det måste vara den längsta bebisen jag hört om
Kramar till hela familjen
Godmorgon,
Nenne: Grattis igen till Pricken. Tycker att det är så otroligt härligt att du är så positiv till allt Måste hålla med alla andra att jag trodde att tillväxt UL var till för att titta hur stort barnet är.
Lappis, klart det ska vara garage, dock så blir det tyvärr ibland att det är andra saker än just bilen som står där
Cicci, tack för igår. Kicken slocknade 17,30, helt slut
BS: var satt hålet? Borstar ni med vanlig eller eltandborste? Vi gav Kicken en eltandborste i 3-års present och gud vad mkt lättare det går inte alls samma bråk och nu vill han borsta tänderna flera gånger per dag
Kan det hjälpa?
PB: vilken fin matta, helt lagom med mönster och färger