Livets toppar och dalar
Vickan Och nu har jag ju börjat jobba så nu ska jag definitivt hinna vara här och pladdra mer
vilken TUR att jag fått börja jobba
Vickan Och nu har jag ju börjat jobba så nu ska jag definitivt hinna vara här och pladdra mer
vilken TUR att jag fått börja jobba
hej cicci
Kul att ni fick äta en middag igår! Hoppas det blir en till i helgen.
och ja, du känner mig bra
jag trodde också att Telis var gravid men jag vågade inte fråga.
Kul med bra UL för nenne och fy det är drygt att gå över... men snart är det över. max en vecka hurra!
Bra med bra KUB siffror också!
är det inte MADAME bóllinger
En absolut Favorit!
Men guuuuuuuuuuuuud vad ni skriver!
Här försvinenr man en stund så är det massor att läsa ikapp. woine woine
Oboy... har aldrig varit nåt riktigt fan som barn, fast nuförtiden älskar jag varm choklad. Kaviar urk och fy vad läskigt! Däremot skogaholmslimpa saknar jag. Älskade den som barn och skulle nog göra nu också om jag bara kunde äta den varför finns den inte i glutenfri variant
Porchez: Ja nu när jag bestämt mig k'änns det bra. det enda orosmolnet är att behöva säga upp mig. Jag får ångest och dåligt samvete över5 det. Vilket man ju inte alls borde få... men jag får det av nån anledning. Men men på måndag ska jag bara få det gjort sen är det över.
lappis förrsten gud vilken bra present emd provsmakningen! Suveränt! Gillar såna presenter och inte prylar.
Telis: Gå till doktorn!
urs vuilken hemsk tvättstugemänniska! Vad är det för dårar????
Och att hälla fiskspad i tvätten.- är de helt knäppa elelr. Skulle någon göra det för oss skulle jag gå bärsärk!
och jag gillar tvättstugan.- Vi har tvättmaskin och tork i lägenheten men vi tvättar det mesta i tvättstugan iallafall. Det är så effektivt och sväljer det mesta. Men när man har barn så är det ändå praktiskt att ha en nära för att ta små tvättar.
Kompisar som ger upp vänner när de skaffar en kille. Näe sånt har jag ingen förståelse för alls. Fan sina vänenr är ju det viktigaste nman har. De finns ju där i vått och torrt. de kan man ju inte bara byta ut. Näe. Och säskilt inte i ett nytt förshållande, då vet man ju inte ens om det ska bli nåt. Det kan man ju inte sumpa kompisar för.
även i den situation man är i nu, när man varit tillsammans i 10 år och har barn, man behöver ju ändå sina vänner. Jag håller helt emd mugglan om att man måste bryta av hemma livet med att komma ut och träffa vännerna. och hobbys tror jag att man ska låta bli att ge upp för en parner. Jag och maken tycker båda att det är skit viktigt att vi har lite egna grejer utanför familjen att roa oss med.
Jag vill också planera resor och grejor
men vis ka bygga ut på landet och få klart det sista hema... så några resor lär vi inte hinna med....
vare sig korta eller långa....
Oupsie: Jag åt inte sushi under min första graviditet men under den andra. Mig veterligen så har den fisk som de använder på sushi hak varit frusen. Så det är inget problem. Sen ska du låta bli vacuum förpackad typ ICA sushi. Köp sushi från ett ställe du känner till. Där du vet att de är bra med hygienen och att det är stor omsättning så att allt är färskt.
jag åt sushi JÄMT under sista graviditeten och Roffe är helt fullt normal
Förtydligande: orsaken att jag inte åt det första gången var att man då avrådde från det och jag var lite dåligt påläst. Till andra gången hade de ju ändrat rekommendationerna och jag tog reda på mer.
det enda jag kommer undvika nästa gång är alkohol, rökt vacuumförpackad mat, rå mat, inälvsmat äter jag ju inte sååå och inte mögelost heller så det blir lätt det hela.
fast inte lätt att vara utan vinet förståss...
eller jo lätt
men trist!
nu har inte nenne varit inne på hela dagen... Händer det nåt månne??????
AM: Kul att Hektor är färdiginskolad även fast du kanske betvivlar det. Roffe håller på och ska vara färdiginskolad efter måndagen. Jag gissar att det kommer gå sådär det med....
Maty: Jag är skithungrig men sitter på jobbet och väntar att makens ska hämta upp mig så vi ska åka till landet. Så middagen blir sen. Som tur är så blir det mat hos mina försäldrar så vi behöver inte laga iallafall...
Lappis: Det är ett nödvändigt ont att bygga ut på landet. Vi börjar verkligen bli för många för den yta vi har. Så utbyggnad behövs.
men ni är vel värda en renoveringspaus efetr allt fix ni gjort hemma. Vi har ju inte någonsin blivit riktigt klara hemma... Har sånt tjafs som lite lister osv kvar. TRist men måste göras.
den dag vi bygegr vårt hus komemr maken inte få göra NÅGOT själv. Han är för långsam och petig. När byggare på ALLT.
Ja maken ska få ett eget dubbel garage till alla sina prylar och där får han göra precis vad han vill och när han vill. Huset komemr JAG att bestämma över