• Izzie

Livets toppar och dalar

Halloj i tråden!

Försöker hålla lite extra koll nu för att se hur det går för Nenne! Jisses vilken rysare, snacka om att du håller oss på sträckbänken! :)

• Izzie

Jag är ju inne och smygläser lite emellanåt, och finner verkligen inte ord för Snorkis överdjävliga situation. Om du läser detta vill jag bara skicka världens bamsekram! Även fast jag vet att det inte hjälper... Usch, tårarna bara rinner...

• Izzie

September - nä jag tycker inte att du var för hård. Matilda gör likadant ibland och jag tror att det är viktigt att markera vad som är ok eller inte. De fattar mer än vad man tror... Men det hör ju också till utvecklingen att våga testa gränser, det försöker jag påminna mig om dagligen :)

• Izzie

Här har syskonförsöken nu påbörjats, men än så länge har tanten kommit lika punktligt som vanligt. Har inte börjat nojja än, men det är väl bara en tidsfråga. Att "inte tänka på det" är ju som bekant en omöjlighet. Tycker jag hör den där "slappna av"-kommentaren jämt och ständigt, nu ler jag mest lite avmätt och ger mig inte in i några diskussioner, det är så himla tröttsamt. Men det kommer väl när det kommer, om det kommer...

• Izzie

Nähä, ska kanske avsluta monologen... Återkommer imorgon istället, tänkte jag skulle försöka hinna med att vara lite mer aktiv i tråden i höst...

Kram & gonatt

• Izzie

Stort GRATTIS till Nenne & P! Tänk att han äntligen är här nu! KRAM

• Izzie

Linvand - Jag älskar att träna på morgonen. Tycker det är störtskönt att ha det gjort. Jag blir superpigg och det så skönt att slippa tänka på träning när man är trött och hungrig och kommit hem från jobbet... Visst kan man eftersvettas lite, men jag tycker att det brukar ge med sig rätt fort när man väl lugnat ner sig. Ta en banan eller nåt på väg till jobbet så klarar du dig till frukost!

BS - Men vilken konstig ridlärare... Jag hade blivit irriterad. Säger inte Iris något?

Ang försäkringskassan... Jag måste säga att jag verkligen haft tur i mina kontakter med dom. De var har varit både tillmötesgående och trevliga på alla sätt när jag har ringt. Har faktiskt inget att klaga på. Telefontjänsten som de har när de ringer upp så man slipper sitta i kö tycker jag är kanon!

Porchez - Lät lite oväntat med basilika i kräftsoppan, men det kanske funkar? Testa och se! Gillar du ändå inte dill så kommer ju inte soppan bli så god som du tänkt dig ändå, och då kan du ju lika gärna testa med en ört som du gillar. Du kanske kommer världens kombo...

Lappis - Du nämnde son innan - har ni fått veta något om er adoption (har ju bara varit inne och läst sporadiskt de senaste månaderna)???? 

• Izzie

Försöker koppla upp min nya jobbdator mot det trådlösa nätverket hemma, men det fastnar på "acquiring network adress"... Den jobbar och tänker, men efter det tar det stopp. Vet ju att några av er är riktigt vassa på datorer - vad är problemet?

• Izzie

Tack för tipsen om varför det inte funkar med jobbdatorn, ska genast testa och se om jag lyckas...

AM - Va? Vem skulle göra nåt sånt? Det låter ju väldigt skumt! Hade ni toapapper påfyllt? Så ingen tog gästhanduken till det menar jag

Svar på tråden Livets toppar och dalar