hur många ska hålla tal till mannen?
Frågan lyder!
Ska ni hålla tal på festen till era män? eller om ni redan är gifta, höll ni tal?
Frågan lyder!
Ska ni hålla tal på festen till era män? eller om ni redan är gifta, höll ni tal?
Jag ska hålla tal. Först ska jag tacka alla för att dom kom, sedan tacka toastmadamerna och så tänkte jag slänga in ett litet tal till min blivande. Ett litet tacktal för allt han har gjort för mig och vad han har betytt för mig. Jag håller alltid tal, skålar eller håller i lekar så det känns bara naturligt för mig att hålla ett litet tal.
Jag ska hålla tal eller sjunga. Eller båda. Men jag tror också det blir svårt att hålla gråten borta. hihi. Men det känns bra.
Jag skulle gråta ihjäl mig om jag skulle hålla ett tal till min blivande - så jag funderar på att ha ett slags uppträdande med låtar som han förknippar med mig...*skrattar* Sen hur jag ska lägga upp det vet jag inte - det är fortfarande på planeringsstadiet :o)
Jag har tänkt att hålla tal och tänker inte bry mig om tårarna rinner, det är vår fest och kärleken står i centrum. Kärlekstårar är alltså välkomna.
Gillade idén med ett kärleksbrev i hans festprogram - det ska jag ta med mig! =)
Jag kommer nog att göra det. Kommer säkert at gråta ögonen ur mig men vi får väl se!
Jag höll ett tal och hade också skrivit en dikt som jag läste för honom...han hade skrivit en sång till mig, sååå romantiskt och fint! Jag tycker om när brudpar gör aker till varandra, romantiskt och härligt. Men om man inte vågar, känner sig bekväm eller av olika anledningar kan så är det inget måste enligt mig...
Gör som du känner!!
//Frida
Ja, jag håller med heffaklump. Det är jättefint när brudparet gör saker till varandra. Det ska ju vara romantiskt hela den dagen och det är då man verkligen får visa sin kärlek.
Jag skulle gärna vilja spela in vår låt till honom och spela upp för sjunga den live när jag är nervös, det är ingen hit direkt. Vet ni hur man kan gå till väga?
Åh! Så klart att jag ska hålla tal. Nu när jag tänker på det så känns det så rätt. Jag blir nästan tårögd bara av att tänka på det så med all säkerhet kommer jag att böla ögonen ur mig på den stora dagen. Tur att jag har lång tid på mig att planera...när ett och ett halvt år :D
jag skall hålla ett tal
Jag skulle vara ett nervöst vrak hela kvällen om jag visste att jag skulle hålla tal så jag skippar nog det. Kommer vara nervig nog som det är, med all uppmärksamhet. ;)