• Jessica och Daniel

Brudmix???

Ni som beställt kläder från brudmix... Har ni fått dom ännu???

Uppdaterar en ny sida då den gamla helt enkelt blivit gammal....

Jag beställde min i april och har blivit lovad den denna vecka men som vanligt så kommer man ju inte fram på deras telefon nu igen.... Jag är smått oroad!

Bröllop 7 augusti
  • Svar på tråden Brudmix???
  • Lillskoj

När jag var i kontakt med henne i början av januari flöt allt på jättebra, hon svarade på mail inom en timme (!) och jag fick ändå efter ca 2 månader en fin och välsydd klänning utifrån två bilder som jag hade bfogat. okej, några små detaljer som jag inte var nöjd med, men det blev ändå en billig klänning så det kändes ok. Hon lovade dock att hon skulle hjälpa mig med det och till en början kändes det bra. Sedan i mitten av april har vi ständigt haft kontakt, men det händer iiinnnggenntiiing. Jag är nöjd över det jag fick, men idag skulle jag inte rekomendera Brudmix (för 6 månader sen gjorde jag det). Bild på klänningen finns i mitt galleri, samt de två bilder som jag utgick ifrån....

• Jessica och Daniel

Idag åkte jag dit med min mamma, först upp till butiken som var totalt igenbommad!
    Man såg inte ett smack genom fönstret...

Sedan åkte vi hem till henne och banka dörr... Någon var inne i hennes lägenhet för man hörde att det lät, sen om det var hunden eller hon som inte öppna är en gåta i sig!

Nu ger jag upp min beställning och kommer imorgon anmäla henne till Arn....

• Vi 3

Lillskoj skrev 2010-07-07 21:35:55 följande:
    När jag var i kontakt med henne i början av januari flöt allt på jättebra, hon svarade på mail inom en timme (!) och jag fick ändå efter ca 2 månader en fin och välsydd klänning utifrån två bilder som jag hade bfogat. okej, några små detaljer som jag inte var nöjd med, men det blev ändå en billig klänning så det kändes ok. Hon lovade dock att hon skulle hjälpa mig med det och till en början kändes det bra. Sedan i mitten av april har vi ständigt haft kontakt, men det händer iiinnnggenntiiing. Jag är nöjd över det jag fick, men idag skulle jag inte rekomendera Brudmix (för 6 månader sen gjorde jag det). Bild på klänningen finns i mitt galleri, samt de två bilder som jag utgick ifrån....

Jag hade också rekommenderat dem för några månader sen. Aldrig i dagsläget.

Jag blir så hemskt ledsen för er som väntar på era klänningar. Jag hoppas verkligen det ordnar sig för er.

• SandraMT
    Jessica och Daniel skrev 2010-07-07 23:25:27 följande:
    Idag åkte jag dit med min mamma, först upp till butiken som var totalt igenbommad! Man såg inte ett smack genom fönstret...Sedan åkte vi hem till henne och banka dörr... Någon var inne i hennes lägenhet för man hörde att det lät, sen om det var hunden eller hon som inte öppna är en gåta i sig!Nu ger jag upp min beställning och kommer imorgon anmäla henne till Arn....
    Jävla stil! Och vad är Arn?
  • Jessica och Daniel

Allmänna reklamationsnämnden!

• starfish

bra! anmäla allihopa som blivit lurade! jävla kärring!!!

• Jessica och Daniel

Hon har även startat upp brudcenter.se lr nåt liknande som jag hittade igår via blocket... Killen hon sammarbetar med har butik i sollentuna och är jätte trevlig och han ska bryta kontakten med henne efter min story...
    Jag har lust att gå ut i tidningarna...

• SandraMT

Jessica och Daniel skrev 2010-07-09 10:46:13 följande:
    Hon har även startat upp brudcenter.se lr nåt liknande som jag hittade igår via blocket... Killen hon sammarbetar med har butik i sollentuna och är jätte trevlig och han ska bryta kontakten med henne efter min story...Jag har lust att gå ut i tidningarna...

Gör det!! Finns nog många fler som backar upp dig!!

• SandraMT

Jag kan ju inte säga så mycket då jag inte beställt någonting av henne, tack och lov...!

• Vi 3

Jessica och Daniel skrev 2010-07-09 23:11:53 följande:
    Vilka e på?

Jag skulle gärna hjälpa till, bara att det faktiskt blev bra för min del i slutändan.. Kolla i den gamla tråden, där finns det en del som blev blåsta.

• Jessica och Daniel

Fick mail idag om att dom lagt ner brudmix pga stök med leverantören... Dom kan dra åt h*lvete!!!

• weddinginlove

Nummret på brudcenter går till hennes son....
    Dom byter väl bara namn och fortsätter.

• Jessica och Daniel

Tyresö numret på brudcenter är inte i bruk... testa så får du se... Det som går till sollentuna är en man som har sammam affärsidé fast inte i sammarbete med henne och hennes son längre...

Svar på tråden Brudmix???