• Jessica och Daniel

Brudmix???

Ni som beställt kläder från brudmix... Har ni fått dom ännu???

Uppdaterar en ny sida då den gamla helt enkelt blivit gammal....

Jag beställde min i april och har blivit lovad den denna vecka men som vanligt så kommer man ju inte fram på deras telefon nu igen.... Jag är smått oroad!

Bröllop 7 augusti
  • Svar på tråden Brudmix???
  • starfish

jag har inte fått min än. men har köpt en från wholesale weddingdresses och den är jättefin:)
    mailade ewa och frågade hur det gick med klänningen men hon skrev att hon skulle vidarebefodra mitt mail till den som hade hand om det för hon var inte kvar där nu.....lite udda för det var ju hennes företag...har inte fått svar än så vet inte om hon vidarebefodrat mitt mail ens...

• Jessica och Daniel

Tack för ditt svar! När var det här som hon skrev att hon inte är kvar???
    Jag blev lovad via telefon av henne för 2-3 veckor sedan att klänningarna kommer om 2-3 veckor... På måndag har det gått 3 veckor!!

• Lillskoj

Jag mailde henne igår, men har inte fått ngt svar. Sist jag hörde ngt från henne var strax innan midsommar... Jag har fått min klänning men jag har blivit lovad en extra brodyr till klänningen som egentligen skulle kommit i maj.

• Jessica och Daniel

starfish skrev 2010-07-06 17:26:23 följande:
    jag har inte fått min än. men har köpt en från wholesale weddingdresses och den är jättefin:)mailade ewa och frågade hur det gick med klänningen men hon skrev att hon skulle vidarebefodra mitt mail till den som hade hand om det för hon var inte kvar där nu.....lite udda för det var ju hennes företag...har inte fått svar än så vet inte om hon vidarebefodrat mitt mail ens...

Hur lång leverans var det och vad gick frakten på?

• starfish

det var bara några dagar sedan hon sa det.

det tog 9 dagar från att jag beställt till det att jag hade klänningen.
    klänningen kostade ca 980.- och betalade 1700.- allt som allt (extra för custom made, extra för rush order, extra för snabb leverans) de skickade den på en onsdag och hade den på f.m. på fredagen.

http://www.wholesale-weddingdress.com/
    där är sidan om du är intresserad att kolla med dem:) de syr även upp från bild.

• sunzhine

såg aldrig röken av mina nävvklänningar o plötsligt hade hon inte nån order i mitt namn, så jag blev rätt förbannad. Har nu oxå beställt av wholesale... Väntar på klänningarna...

• Martinaa

Finns hur många trådar som helst här om Brudmix. Mestadels negativa sådana...

• SandraMT

Jag mailade henne och frågade om när de har öppet denna veckan och har inte fått svar alls.

Jag talade med henne veckan innan och då sade hon att de skulle ha stängt denna helg som varit... Börjar tro att hon gått på semester eller någonting. Har hört så mycket dåligt om brudmix men ville åtminstånde få komma förbi och se klänningarna då Ewa inte ville beställa in klänningen jag ville ha från början. Tycker hon har verkat väldigt otrevlig under den tid vi haft kontakt. Ska beställa min klänning från Kina istället eller från Uppsala. Brudmix må ha billiga klänningar men såg att de har exakt samma klänningar i Kina för lite billigare pris till och med. Ett no-no från mig!!

• Jessica och Daniel

Idag ska jag åka till butiken och se vad som försegår där.. Jag har även hennes hemadress så det blir knacka dörr om hon inte skärper sig nu!

• sunzhine

Jessica och Daniel skrev 2010-07-07 06:32:07 följande:
    Idag ska jag åka till butiken och se vad som försegår där.. Jag har även hennes hemadress så det blir knacka dörr om hon inte skärper sig nu!

Skriv här sen när du varit där så man får veta vad de sysslar med!

Svar på tråden Brudmix???