Inlägg från: Bride in leather |Visa alla inlägg
  • Bride in leather

    Det var så underbart roligt att gifta sig

    wow så fint:)Underbara låtar,underbara bilder och du blir visst det bra på bilder:)

  • Bride in leather
    Korallbruden skrev 2010-07-06 12:38:51 följande:
    Tack snälla Det är Linda som är bra fotograf...
    Det gör såklart också mycket men tro mig,du är fin :)
  • Bride in leather
    Korallbruden skrev 2010-07-06 12:38:02 följande:
    Kram på er <3 och tack så mycket <3   Bröllop 201009: Fotografen är guld och hjälper minnet dagarna efter Gorgeousnes: Festen var på Säbyholmsnaturbruksgymnasiums gamla skrivarsal från 1910. Tärnklänningarna: lång klänning Shoppindream. Kort klänning 1koo och dom var bäst att kontakt med och gjorde ett mycket bra jobb. Solkart stod det "I" under den andra skon hittade på ebay.com ca 36 kr.      
    Vad sökte du på???
  • Bride in leather
    Gorgeousnes skrev 2010-07-06 21:53:35 följande:
    Hittade cgi.ebay.com/Mindy-Weiss-Do-Blue-Rhinestone-S... Jag får nog göra mina egna. Vill ha dom i rosa och min prinsessa vill ha att det står på hennes skor " me too". Panduro next eller Biltema såg att dom hade sånt med haha.
    Biltema tom:)hehe

    Nåja det är ju någonting blått;)

  • Bride in leather
    Gorgeousnes skrev 2010-07-06 22:35:12 följande:
    Det har du rätt i något blått. Den hade jag helt glömt bort. Har inte kommit dit än. Letar fortfarande festlokal. Å har då definitivt ingen klänning. Äsch bara två månader kvar. Inbjudningar ska man också skicka har jag hört.
    Ja skicka ut dem nu:)
  • Bride in leather
    Gorgeousnes skrev 2010-07-07 09:47:11 följande:
    Har ingen festlokal än. Sa till min sambo igår att i allra värsta fall får vi ha en vigsel som sänds på nätet och festen sedan.
    Är alla lokaler upptagna??
  • Bride in leather
    Gorgeousnes skrev 2010-07-07 11:55:11 följande:
    Antingen det eller så är dom för små eller så får vi inte vara där till klockan 3. Eller så har jag inte hittat dom än :)!
    Aldrig hört om tidsbegränsning...vad har de för tid då?
Svar på tråden Det var så underbart roligt att gifta sig