• Jojjo82

axelbandslös bh

Jag köpte wonderbras axelbandslösa bh förra veckan och den är super! Dansade hela natten på min kusins bröllop och den satt på plats hela tiden.

• Jojjo82

Andreas flicka skrev 2010-06-28 14:43:50 följande:
    > Jojjo82 Är det bh:n med "händer" i? har testat den och tycker den känns hård... :-S

Ja, den med händer Den är ganska hård, men det känns som att det är därför den håller sig så bra på plats.

• Jojjo82

Andreas flicka skrev 2010-06-28 15:06:20 följande:
    Skulle du orka med en hel middag i den?

Oja! Jag hade den på mig från 10.00-02.00 i fredags, så den klarade både lunch, champagne och middag med kvällsvickning

• Jojjo82

MsNL skrev 2010-06-28 15:35:02 följande:
    Känns den väldigt annorlunda mot en vanlig bh? Jag är väldigt nyfiken på att testa... :)

Det är inte jordens skönaste bh precis :-P , men den gör sitt jobb. Jag har nog faktiskt aldrig ägt en skön axelbandslös bh i mitt liv! Tycker definitivt att du ska prova den. 

• Jojjo82

Janqvist skrev 2010-06-28 18:07:04 följande:
    va e detta för en bh, wonderbra? med händer??:)jag skall ha axelbandslös klänning och kommer att behöva en bh i denna stilen, men har aldrig hört om detta! :)

Istället för kuddar i bh:n så är det format som händer som "håller i" brösten... Svårt att beskriva

Svar på tråden axelbandslös bh