• tingeling11

axelbandslös bh

Hej flickor! Jag letar runt efter axelbandslös bh till vårat bröllop men vill ha lite recensioner om butiker som ni förhoppningsvis har varit och handlat hos och kan ge både ris och ros om då jag bara har handlat från lindex, hm, kappahl tidigare. Har dock aldrig använt axelbandslös bh då jag varit rädd att den skall åka ner, och just den dagen vill man ju ha en bra som sitter där den ska =). dom butikern jag funderar över är twilfit, triumph och change (västerås, marieberg & tuna park). Vilken tycker du är bäst? tack på förhand!

• Svar på tråden axelbandslös bh
  • Katarina Michael

Vad har du för storlek?

• Slejf

Jag håller med om Twilfit. Mycket bra hjälp från kunnig personal och bra sortiment. Jag köpte en från deras eget märke.

• MsNL

Har ni sett den där Wonderbra-reklamen för axelbandslös bh (eller den reklamen kanske bara finns på nätet)? Där tjejen hoppar och hoppar och gör ett par andra tester för att se om bhn rör sig/hasar... Får mig i alla fall intresserad av att testa, för den verkar ju sitta som berget!

• Jojjo82

Jag köpte wonderbras axelbandslösa bh förra veckan och den är super! Dansade hela natten på min kusins bröllop och den satt på plats hela tiden.

• Andreas flicka

> Jojjo82 Är det bh:n med "händer" i? har testat den och tycker den känns hård... :-S

• Jojjo82

Andreas flicka skrev 2010-06-28 14:43:50 följande:
    > Jojjo82 Är det bh:n med "händer" i? har testat den och tycker den känns hård... :-S

Ja, den med händer Den är ganska hård, men det känns som att det är därför den håller sig så bra på plats.

• Andreas flicka

Skulle du orka med en hel middag i den?

• Jojjo82

Andreas flicka skrev 2010-06-28 15:06:20 följande:
    Skulle du orka med en hel middag i den?

Oja! Jag hade den på mig från 10.00-02.00 i fredags, så den klarade både lunch, champagne och middag med kvällsvickning

• MsNL

Känns den väldigt annorlunda mot en vanlig bh? Jag är väldigt nyfiken på att testa... :)

• Andreas flicka

Tack! Måste till Åhlens och testa igen tror jag.

Svar på tråden axelbandslös bh