• mojikanan

    Vad ska jag ge i morgongåva?

    Runi skrev 2010-09-19 18:45:15 följande:
    Haha, jag tänker nog köpa en specialare till min m2b. Han älskar att fiska så jag har hittat "hajfiske" för två utanför gbg som jag vet att han skulle älska. Får börja lägga undan pengar i smyg redan nu om jag ska ha råd med det dock. Kostar 5390 :O Men samtidigt vet jag att det är något han skulle älska. 
    Vilken fin tanke!! :)
  • mojikanan
    Runi skrev 2010-09-19 21:11:44 följande:
      Tack :) Har tänkt länge på den perfekta presenten till honom och när jag kollade på upplevelser efter att ha läst den här tråden hittade jag den och fastnade direkt!  Secret-box lär han få när han fyller år istället ;)

    Har han det som intresse så kommer han nog bli super glad,, :)


    Jag tänkte att ja skulle ge min blivande en "minnes bok" med foton, små lappar, förlovnings annonsen och en del foton på våran år tillsammans..
  • mojikanan
    Runi skrev 2010-09-19 21:32:10 följande:
    Det låter riktigt mysigt!  Jag lär nog göra någonting liknande bara i allmänhet eftersom han är allt för duktig på små lappar och brev ^^ Trodde inte man kunde hitta en man som skickar kärleks brev men det finns tydligen det med :D Jag är också extrem på att samla på allting sånt så att klistra in det i en bok var ingen dum ide alls :D
    Nää då blir det ju samtidigt väldigt personligt! 

    Jag är som du o har sparat på allt!! :)

  • mojikanan
    Runi skrev 2010-09-19 21:45:33 följande:
    Ja det låter verkligen jätte mysigt! Ska nog faktiskt köpa en bok i veckan och klistra in alla saker i. Ser ut som det kanske blir flytt snart så då är det säkert lättare att hålla koll på allt ^^ Tack för iden!  Nu blir nog boken mer för min del men ;) 
    Trevligt att man kunde vara till hjälp!! :)
Svar på tråden Vad ska jag ge i morgongåva?