-
-
Svar på tråden Vad ska jag ge i morgongåva?
-
Ja alltså till min blivande man :) Han är verkligen killen som har allt, så vad hittar man på?
-
Jag har köpt lite finare viner åt min karl! en som ska öppnas på ettårsdagen, ett på treårsdagen och ett på femårsdagen! Min karl har också allt... suck!! De är omöjliga att köpa presenter åt!
-
haha ja du, jag har köpt en enhjuling till min karl, det har han snackat om sen vi träffades för 4 år sedan :)
-
Jag fixar en secret box.. vanligt men som sagt min karl har ju aldrig fått en :)
-
Oj! Önskar jag hade ekonomin till det! =)Blancas skrev 2010-06-20 23:07:30 följande:haha ja du, jag har köpt en enhjuling till min karl, det har han snackat om sen vi träffades för 4 år sedan :)
-
Smart ide det där med vinet!! Jag har också bestämt mig för en secret box, tror att min blivande kommer att bli väldigt överraskad och förhoppningsvis också mycket glad. Det är med blandade känslor jag har valt min gåva, jag är ganska rultig och har mycket deg på magen men nu när jag har bestämt mig så känns det så himla kul. Jag skall gå till frissan och makeupstore den dagen för att känna mig extra fin, sen blir det lite bilder i något fint kort nattlinne och några bilder i bh och trosor.
-
Jag funderar på manchettknappar och slipsnål med personlig gravyr! Har hittat några sajter att välja mellan. Fast då får han dem på bröllopsdagens morgon så att han kan använda dem till vigseln.
-
Dags att puffa liv i tråden igen, nu närmar det sig och jag är inte ett dugg klokare! Han dricker inte, använder inte halsband/slipsnål/manchettknappar, en sb gjorde vi tillsammans eftersom att fotografering är hans stora intresse (tror han skulle bli ledsen om jag gått till en annan fotograf och tagit snygga underklädesbilder). Vad finns det kvar? tänker mig nånting i prisklassen 1000-(max)3000 kr... Det är jättesvårt! Hjälp!
-
Jag kommer be en kompis att måla en tavla. Motivet är inte bestämt, men det kommer bli något som knyter oss samman: T.ex en sångtext som berör oss båda, kanske "vår" låt. Det ska stå något personligt, annars en dikt eller bara ett par ord från mig till min man.. Ett litet tips!
-
JAg gjorde en egen secret box, belv jättefint trots attjag inte heller är smal efter två barn:)
Sen köpte jag även viner att dricka på 1,3,5,10 och 15-årsdan.....blev väldigt uppskattat