Vilken tid är er vigsel?
Vilken tid är er vigsel? Bestämde ni den själva?
Vilken tid är er vigsel? Bestämde ni den själva?
Vi gifter oss 15.00. Ville egentligen ha det 13.00 (Fredagen den 13:e klockan 13.00) men insåg att jag inte ville stressa massa på morgonen så 15.00 blev bättre då...=)
15.30 gifter vi oss.
Vi fick själva välja för jag var den första som bokade den dagen i kyrkan. De har vigsel 14, 15.30 eller 17 i den kyrkan och då tyckte vi 15.30 passade oss bäst.
Fotografering gör vi innan
Vi gifte oss kl.14.00. fotografering efter, mingel och tipsrunda och sedan middag med dans. vi var såå nöjda:)
Vi kommer att gifta oss klockan 13.00.
Inser nu att det kommer att bli väldigt stressigt för oss på förmiddagen med håruppsättning av både brud och tre tärnor samt sminkning av brud.
Vi kommer att få gå upp i ottan för att hinna allt.
Jag ska vara på salongen kl 9.. Då ska det göras acrylnaglar, smink, påklädnad, lite mat och hår.. vojne vojne.. Haha
Haha, vi har precis som joseful :D
foto 14, vigsel 16 och middag 18 :D
vinnande koncept ;)
vigsel 17.00 sen festen direkt. vi skippar middan.
Foto kl 13, vigsel kl 15 och sen party heeeela kvällen/natten lång
Vi har själva valt att vigas kl. 11, och sedan blir det bröllopslunch med släkt och vänner. vännerna bjuder vi dessutom in att komma och festa hemma hos oss på kvällen...
KL 15.30 - precis som kullaberg här ovan gifter vi oss i Kullabygden, men i september.. Foto kl 12 i typ 2,5 timme, sedan middag efter vigseln nån gång..inte bestämt tid ännu
Vi gifter oss 13.30. Ska fotas efter vigseln. Har inte satt nån tid för festen utan alla kommer åka dit gemensamt när vi fotas.
Vi fick välja mellan två tider 14 eller 16. Valde kl 16 för vi ska fotas innan och jag vill absolut inte gå upp i ottan dagen vi ska vigas.
16 känns bra i övrigt också - då hinner våra gäster äta lunch i bra tid.
14.30 fick välja mellan tre tider. Oftast är det så at de har sina bestämda tider, ibland kan man få bestämma själv om man tar en fredag eller så men oftast finns tider och är man ute i god tid kan man få välja.
Vi kommer gifta oss 14:00, efter vigseln är det mat och efter maten en tipsrunda för gästerna och då passar en fotograf på att fota oss. Sen när allt det är klart är det en lättare fika osv.