• 100703 M och B

Juli 2010

Tråden verkar ha blivit stängd, så jag skapar en ny åt oss!

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    Vi3 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Kärleken9 10 juli
    tessomac 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Juli 2010 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    icimici 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli
    MiaCia2010 31 juli
    Racolina 31 juli
    zkorpan 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-30 22:18
    Saga2010 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-03 17:29
    Uppsalabrud2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 15:16
    Eriane: 3 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-18 21:35
    Elinah 22 juli
    dothehula 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-30 15:53
    thisaintalovesong: 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-04 21:44
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    Vi3 3 juli
    Eriane: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Kärleken9 10 juli
    tessomac 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Juli 2010 17 juli
    Uppsalabrud2010: 17 juli
    thisaintalovesong: 17 juli
    Elinah: 22 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    icimici 24 juli
    Saga2010: 24 juli
    LillaIda: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli
    MiaCia2010 31 juli
    Racolina 31 juli
    zkorpan 31 juli
    Dothehula: 31 juli

At last my love has come along
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-11 08:37
    Kanske ska lägga till mig själv också:
    100703 M och B 3 juli
  • Svar på tråden Juli 2010
  • BlivandeFruPettersson

Får väl börja med att säga ett stort grattis till er som blir fruar idag!

Vi har tre veckor kvar till bröllopet och jag är stressad så in i vassen, men jag vet inte riktigt över vad, eller var jag skulle börja för att kunna koppla av. Visst finns det småsaker att reda ut fortfarande, men så fort jag försöker så slår den stora apatin till och jag bara sitter och glor. Menar absolut inte att klaga nu, är ju överlycklig att snart vara fru, men tror att bröllopsnerverna börjar ge sig till känna på allvar.

• sarahkka76

Själv är jag så besviken. Det var meningen att vi skulle sambon och jag skulle bli hippade idag (tillsammans) men det blev inget Anledningen att vi visste det är för att vår lilla 12 veckors bebis måste vara med och då behöver vi förbereda oss. De 3 som var ansvariga fick inte tag på det de ville och det alternativet de hittade var inget bra. De visste att sambon inte skulle uppskatta det och de ringde och pratade med mig för att pejla läget och då sa jag, att om ni redan vet att han inte kommer att gilla det så är det ingen mening med det. Då är det lika bra att avboka.

Nästa gång den 17: som de tog som alternativ, var det ingen som kunde komma så då blir det inget, vi är jätte besvikna. De har haft 1 1/2 år på sig, 3 personer och misslyckas totalt.

• källerudd

Grattis till alla er som nu mera är gifta.... =)

sarahkka76: fy  va tråkigt...jag börjar ge upp hoppet om att få en hippa eller att min sambo ska få en svensexa...har försökt peppa hans närmaste vän, men det har inte gett något resultat, han kunde inte innan bröllopet...Bra längesen jag frågade honom. Känns riktigt trist :S

• Casmel

Sarahka76: Fy va tråkigt när det blir så...men dom kanske överraskar efter bröllopet istället, eller? Du kanske får en fruhippa istället

Jag är så spänd och ser fram emot de nya fruarnas bilder och berättelser om deras stora dagar så kom igen nu...ös över oss allt om erat bröllop

Just nu är jag lite halvt irriterad för folk som inte kan bestämma sig om dom ska komma eller inte..Det är för f*n 2 veckor kvar. Vi har ett sällskap som inte vet om dom hinner stanna på middagen då dom bor en bra bit bort och ska stå som djurambulans i Göteborg tiiidigt dagen efter. Dom vill vi ska säga om dom ska vara med på middagen eller inte.
    ha ha ha...precis när jag sitter här o skriver så ringer svärmor o talar om att m2b´s systers kille oxå följer med från Spanien så det blir en plus. Nice att få veta men samtidigt så stör jag mig lite för han hade vi inte alls räknat med då det var sagt från början att han inte skulle med så nu är det bara o ringa runt o fixa en extra mat och tårtbit, få in honom i bordsplaceringen osv osv...*suck*
    Ja ja...vad är en bal på slottet

• Vi 3

Hej tjejer, hur var er lördag? Vår var LJUVLIG!

Min hår- och sminktjej kom vid 10-tiden, så då började väl dagen... Vaknade visserligen 6,30 av en väldigt för pigg dotter..

Vi började fotas vid 15,45 ända fram till vigseln vid 18-tiden. Är såååå nyfiken på bilderna, men får vänta i 1,5 vecka.. :-/ Vi tog foton i skogen, på bryggan, på stigar.. I en vedhög.

Folk kom upp alldeles för tidigt men min underbara bror och mor styrde upp det alldeles perfekt. Vi stod och väntade på våra gäster med vf och fotografen nere på bryggen i strålande sol. Gästerna blev rätt överraskade, ganska många visste ju men de som inte gjorde det såg så ställda ut.. Vigseln var snabbt överspelad (det var såå skönt att den gick fort!!) men åh så fin. Min älskade make var sååå nervös, men jag såg inte det förrän jag tittade på filmen imorse. Tur det tror jag.

Maten var alldeles underbar, och kvällen blev helt enkelt perfekt. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så fin och vacker som jag gjorde igår. Det finns inga ord som tillräckligt kan beskriva hur underbar jag tyckte gårdagen var.

Idag står presentöppning på agendan, men först ska vi nog vila lite till...

• BlivandeFruPettersson

Vad härligt det låter Vi 3. Grattis till att vara fru!

• Korallbruden

Det är så roligt att gifta sig! Helt klart värt allt slit Jag är trött som bara den och återkommer med berättelsen

/Korallis.

• KatjaB

grattis ni som gift er! hoppas ni hade det helt underbart

Hur är det för er andra med det här med pengar? Jag känner att ju närmare det kommer desto mer ångest får jag över att man lägger så hiskeligt mycket pengar på en enda dag.
    Missförstå mig rätt nu, jag vill det här, o vill verkligen ha precis det vi tänkt oss. Det känns bara så sjukt att man egentligen lägger så mycket pengar på en dag. Blir lite orolig för att man ska ångra sig i efterhand att man inte istället prioritera annorlunda o tog en resa istället tex. Tex med att castera istället för att laga maten själva osv. Samtidigt så skulle jag ju vara helt slut om jag var tvungen att laga mat också

• Mia 77
    KatjaB skrev 2010-07-04 17:57:47 följande:
    grattis ni som gift er! hoppas ni hade det helt underbart Hur är det för er andra med det här med pengar? Jag känner att ju närmare det kommer desto mer ångest får jag över att man lägger så hiskeligt mycket pengar på en enda dag. Missförstå mig rätt nu, jag vill det här, o vill verkligen ha precis det vi tänkt oss. Det känns bara så sjukt att man egentligen lägger så mycket pengar på en dag. Blir lite orolig för att man ska ångra sig i efterhand att man inte istället prioritera annorlunda o tog en resa istället tex. Tex med att castera istället för att laga maten själva osv. Samtidigt så skulle jag ju vara helt slut om jag var tvungen att laga mat också
    Samma känsla här också... men varenda krona kommer vara värt det. Men många gånger har man tänkt att shit vad mycket pengar för några timmar
Svar på tråden Juli 2010