MrsPingla skrev 2010-06-09 20:11:33 följande:
Hej!Min klänning är väldigt lik din! Kul att se fler som har sjöjungfrumodell :D Jag ska iaf ha en klackad sko öppen, men rundad tå. Detta är en smaksak, spettsig tå är ju också fint, men mina fötter ser gigantiska ut i såna skor :)Jag har inte hittat den här skon än som jag vill ha. Eller det finns en på Bianco som är väldigt fin, men den är lite för dyr för vår budget, tyvärr. Jag har då hittat en på DinSko som har "diamanter" över spännena och som är benvit. Den är mer i min budget och är fin - den passar även i vårt färgtema som är silver/lila eftersom stenarna är silverglänsande.Vad har ni för färgtema? Kanske blir det lättare om du tänker ut vilken färg du vill ha på skorna så kan du sortera ut alla andra du inte vill ha :)Lycka till!
Ja, visst är det en fin modell ÄLSKAR den!!
Det lutar mer åt en spetsig vit sko för min del, men jag undrar över materialet. Ska den vara slät, ha spets, pärlor, strass, spänne etc etc... Ja, du förstår vad jag menar va? Det är ju ett OÄNDLIGT utbud
Vet inte om vi har något direkt färgtema, men färgerna som förekommer mest är vitt, rött, guld och grönt.