Morgongåva till mannen
Någon som tänker ge en morgongåva till sin man, och isåfall vad ger man? Jag är helt tom på ideér. Fundera på manchettknappar som man kan gravera. Men vad 17 graverar man in i dem? :)
Någon som tänker ge en morgongåva till sin man, och isåfall vad ger man? Jag är helt tom på ideér. Fundera på manchettknappar som man kan gravera. Men vad 17 graverar man in i dem? :)
Min blivande man kommer att få ett album med massa bilder i tillsammans på oss vid olika tillfällen, tex vår första resa, första koret på oss som par, första julen, när vi köpte vårat hus o renoverade osv
Har även sparat kvitto från restaurang besök, biobiljetter osv genom tiden..
Fylla det med lite dikter och personliga kärleks hälsningar..
Jag har köpt en klocka till min BM som jag har tänkt att gravera.... Men det står helt stilla i mitt huvud. Vet inte vad jag ska skriva! Nån som har någon idé så att jag kan få lite inspiration? Finns ju inte hur mycket plats som helst att skriva på. Bara datum känns tråkigt....
"vi är änglar med bara en vinge, för att kunna flyga måste vi hålla om varandra"
Macmyra har så att du kan ge honom ett fat med sin egenkomponerad wiskey! www.macmyra.se
jag ger min blivande man en bröllopsnatt på hotell vilket inte ingick i planeringen :)
Sitter o klurar på vad jag ska hitta på till min blivande...
Han dricker inte vin eller whiskey, använder aldrig manchettknappar,
inga smycken förutom förlovningsringen.
Möjligtvis en klocka om jag hittar någon som känns bra, men annars
har jag verkligen inte en endaste idé :(
Jag ska ge min m2b en secret box i morgongåva. Det Vet jag att han kommer uppskatta! :)
Pyrro, din idé med lagringsbara viner kommer jag att sno rakt av!
Dolly84, "vår tid är evig" eller något skulle väl passa på en klocka?
Det finns en massa trådar här på bt om secret box förövrigt.
Behöver också lite inspiration, för manchettknappar brukar han få då och då, och den klocka han vill ha ryms inte i min budget just nu. Men frågan är om han har koll på det här med morgongåva... det kanske bara bli han som får en!
Lara C>>Sno på!
Har du nått bra tips på lämpligt vin får du gärna dela med dig, på systemet var dom inte till hjälp....
Jag tror inte min BM har hört talas om morgongåva, men min mamma har sagt att hon ska tipsa han
Pyrro:
Konstigt att de inte kunde hjälpa dig på bolaget... Jag jobbar nämligen där och en sån fråga är det absolut roligaste jag vet! Även om det är svårt. Vad har du för budget för flaskorna?
Jag köpte en sån present, (1 år, 5 år och 10 år) till min kusin och hans fru för fyra år sedan, de blev jätteglada!
Pyrro, tyvärr är jag rätt dålig på så bra viner... Men jag ska kolla på Bolaget nära mitt jobb, där har de en specialavdelning för riktigt fina viner. Tipsar dig om jag hinner kolla nästa vecka.
När är det dags för din del? (Om det är brådis menar jag.)
Jag har gjort en kalender till min blivande man på vistaprint.se. Kalendern består av bilder på oss, samt platser vi besökt m.m.
På varje sida ska jag sätta ett ihop rullat papper där jag skrivit lite om fotot. Hoppas han kommer gilla det! <3