Morgongåva till mannen
Någon som tänker ge en morgongåva till sin man, och isåfall vad ger man? Jag är helt tom på ideér. Fundera på manchettknappar som man kan gravera. Men vad 17 graverar man in i dem? :)
Någon som tänker ge en morgongåva till sin man, och isåfall vad ger man? Jag är helt tom på ideér. Fundera på manchettknappar som man kan gravera. Men vad 17 graverar man in i dem? :)
Jag gav en iphone...och hade en överlycklig make=)
pyrra hadde det varit så att mannen hadde gillat vin så hadde jag norpan ditt vinförslag med en gång. undra om man skall lagra sin egen starksprit med hans favorit smaker istället
Jag har köpt ett Playstation. Kanske inte det mest romantiska men jag vet att det kommer uppskattas :)
Vin förslaget var kanon. Någon som vet vart man kan beställa det? Funderar annars på en klocka, men the secret box vad också en fin idé...
min morgongåva blir 2 biljetter till monsterjam. gubben har alltid velat gå på detta men det har aldrig blivit av. men nu är det dags. detta kommer han att få i förskott eftersom dem är i gbg den 29maj sedan kommer det att bli 52 Romantiska Veckor som han får bröllopsdagen eller dagen efter när vi ligger i hotellrummet och myser *ler*
Tycker både tavla och etui var bra! Ett enkelt snyggt med nåt graverat. inte så dyrt, men ett minne från er bröllopsdag och nånting man kan använda och ha hela livet. Inte alls tråkigt!
Secret box, var tar man sådana bilder? Finns det ngn sida man kan titta på på bilder som redan är tagna?
Sök på Secret Box på google så får du upp fotografer som tar sådana, sen är det bara att gå in på respektive fotografs hemsida och kolla, de brukar ha exempelbilder där ansiktet ej syns. Jaghar tex givit min fotograf tillåtelse att visa mina bilder utan ansikte!
Vill man ha många träffar kanske man ska googla på uttrycker boudoir eller morgongåvefotografering i stället. Secret Box används inte av alla fotografer utan det är väl de ord jag skrev här tidigare som är de vanligaste för dessa bilder.
Prenumerera på Vingård är en kul present. kolla in minvinrad.se eller vingardar.com tror jag det är.
Marschettknappar kan du nog grevera in hos vilken guldsmed som hellst.