• Jolle76

Morgongåva till mannen

Någon som tänker ge en morgongåva till sin man, och isåfall vad ger man? Jag är helt tom på ideér. Fundera på manchettknappar som man kan gravera. Men vad 17 graverar man in i dem? :)

• Svar på tråden Morgongåva till mannen
  • Carro WH

Jag vill gärna hitta på något att ge min man men jag har ingen aning om vad. Han använder aldrig manchettknappar, klocka eller några smycken förutom förlovningsringen och en annan ring han har fått av mig. Han dricker inte wiskey eller något sådant som vissa har tipsat om i andra trådar. Jag tycker det är jättesvårt att hitta på nåt så jag följer gärna denna tråd för mer tips :)

När det gäller manchettknappar kan man t.ex. gravera in initialer eller monogram eller datum för bröllopet.

• bobods

Secret Box är ju en populär morgongåva! Bilder på dig i lite mer avklädd stil än vanligt. Jag funderar på att göra det lite roligare, bilder som i Kalenderflickorna du vet?

• Moi mokulat

Secret box blir det här. Dock inte hittat underkläderna till det.

• Malla och Mojje

Min får en secret box och ett par manschettknappar från www.solx.se 

Det kommer att stå FOREVER på den ena och YOURS på den andra + datumet på baksidan. Han använder inte sådana så ofta men det är ett kul minne!

• PerSan

Hade tänkt mig att ge min blivande en vinraka, där han får ett x antal flaskor hemskickade från just den vinrankan!! Ska kolla upp lite mer angående det!

Vet någon något om det så berätta gärna mer...

• CE76

Åh, när jag läser alla gulliga förslag här så ter sig min tanke väldigt... hmm oromantisk. JAg tänkte ge honom en sk herrbetjänt. En i vitt trä i lite äldre modell fast nytappning (med små lådor för manchettknappar och liknande), jag vet ju att han skulle uppskatta det jättemycket och eftersom jag dessvärre inte skulle nånsin våga hoppa ur kläderna o bli förevigad på bild, så får det nog bli detta ändå. Det här med vinrankan lät också väldigt spännande :)

• Yarrow

Jag funderar på att ge min blivande make en liten matlagningskurs som vi kan gå på båda två.

Han tjatar hela tiden om att jag ska lära honom laga mat så han kan laga åt mig. Haha, dessutom är det ju alltid roligt att göra något tillsammans också..

• lillalyckan

Jag måste hejda mig själv lite i mina idéer för att inte bli ruinerad Jag har tänkt en tatuering, fast på mig då, med hans namn, det vet jag skulle bli enormt uppskattat. Sen tycker jag secret Box är en kul ide och skulle vara roligt att göra också. Sen skulle jag även vilja ge honom en fin klocka med nån inskription...

• Carro WH

En tavla var ju en bra idé, kanske kundea vara något. Vad tror ni om ett kortetui eller vad det heter? Ett sånt i metall ni vet, som man har bankkort och sånt i. Kanske kan gravera in något också. Eller känns det tråkigt?

• pyrro

Jag skulle vilja våga secret box men tvivlar,sen blir det lite bökigt att genomföra det i hemlighet oxå när man har småbarn.

En ide jag har (som jag själv skulle gilla är att köpa 3 lagringsbara viner, öppna en på 1-års dan, en på 5 och en på 10

Svar på tråden Morgongåva till mannen