• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • passionsblomman

Jag har också sådana kassettband. Och faktiskt en gammal bandspelare också. Men det låter lite konstigt när man lyssnar på den...
    Tracks och Lördagsbiten, och så Upp Till Tretton, det var källorna tills ens blandband.

• viktualia

PB - jag har också bandspelare kvar.. och håller med om att det låter konstigt.. mkt burkigt..

• nennesjuttioåtta

PB – *vaknar ur dvalan* ja, sprit är bakteriedödand.

• Oupsie

Är också här i bakgrunden. Försöker skriva en jäkla inlämningsuppgift, men det går så trööööögt. Hur svårt kan det vara att motivera sig själv?

Sprit kanske kan hjälpa mig också .

• Lapinette

Oj, idag verkar det vara mer åtgång på sprit än champagne! Själv har jag fått datamaterial som är felkört! Hate it! Och jag har rapporter som jag vill få ut i nästa vecka, bara 3 dagar på mig att fixa materialet, grafer och skriva ihop en sammanfattning. Gillar inte när andra gör fel!

• Lapinette

Nästa vecka åker jag till London ... har inte alls kollat, funderat på vad vi ska se eller göra fast jag hoppas svärmor har skrivit ned ett fullt schema. Det är ju hennes resa!

Och veckan efter åker vi ÄNTLIGEN till New York!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen