• 090520 1

Hur lång tid var ni ihop innan?

Tjoho
    hur länge var ni ihop innan ni förlovade eler och bestämde att ni ville vara med varandra?
    Vissa tar det massor med år för och vissa vet direkt.

Jag har träffat MIN man o visste det direkt på en månad nu ska vi snart förlova oss...

• Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?
  • lecaroline

7 år och vi gifte oss 23 maj förra året
    Bästa dagen i mitt liv!!

• Steven och Johanna

Vi förlovade oss efter 8 månader tillsammans och ska gifta oss nu i september efter nästen 2,5 år tillsammans :)

• scarborough81

Vi förlovade oss efter 10 månader och ska gifta oss nu 11 månader efter förlovningen.. vi gifter oss 5 juni... 8 veckor kvar..

• Pyttsan

Vi förlovade oss efter ca 1 år tillsammans, bott ihop sedan augusti, förlovning 30mars. Har inget datum, men det blir bröllop inom närmaste 1-2åren.

• Mörk Ängel

090520 1 skrev 2010-04-10 14:55:47 följande:

Tjoho hur länge var ni ihop innan ni förlovade eler och bestämde att ni ville vara med varandra?Vissa tar det massor med år för och vissa vet direkt.Jag har träffat MIN man o visste det direkt på en månad nu ska vi snart förlova oss...
    För oss gick det på en gång som vi visste att vi ville vara med varandra. Det var uttalat efter 3 veckor. Men sedan tog det drygt 1,5 år innan vi förlovade oss. Det kändes lite fjantigt att inte vara förlovad med tanke på att vi redan bestämt oss.
  • Eriane

Vi har känt varann i nästan 15 år men det tog 8 år innan jag upptäckte honom. Sen gick det fort inom en vecka bodde han hos mig. Nu 6 år senare ska vi äntligen gifta oss

• aikidoaasa

Efter lite mer än 9 år... de tre sista åren innan frieriet var lite jobbiga då det kändes som att han aldrig skulle fria. Nu är jag välrdens lyckligaste!

• Dolly84

Vi förlovade oss efter ett år och har nu varit tillsammans i tre år och gifter oss i juli!

• FramtidaFruSandberg

Vi hade varit tillsammans i lite mer än 6 år när vi förlovade oss i somras och gifter oss nu i höst. Vi hade kanske förlovat oss tidigare men vi är fortfarande bara 24 år

• scimmietta

Jag flyttade in hos honom direkt... och visste att det skulle vara vi två
    Det tog lite längre tid för honom att få ihop alla piusselbitarna... men när han väl bestämde sig var det frieri i november förra året och nu gifter vi oss i juli efter fyra år tillsammans.

Svar på tråden Hur lång tid var ni ihop innan?