• lyselm

Var finns min klänning??:)Kort,kort fram och lång bak???:)

Snäll,snälla hjääälp mig hitta min drömklänning:)

Vill ha den riktigt kort fram och att det blir längre o längre på sidorna till ett släp...förstår ni?;)

Har sökt på "mullet dress" o allt annat möjligt på nätet men nu står det STILL för mig!!Hittar sådana som slutar nedanför knänan o blir långa men det är ju inte det jag vill åt:)

Så ber vääänligt o rart om din hjälp att kanske skicka en länk på någon sådan klänning eller sajter där det kan finnas,har finslipat hela ebay tex...ja,ja...hahha!!

Kram!

• Svar på tråden Var finns min klänning??:)Kort,kort fram och lång bak???:)
  • uppochhoppa

Och jag har sett en liknande, en svensk tjej, som blogade om sitt bröllop, som gifte sig i Italien... attans, läste bloggen för bara nån dag sen, men kan inte hitta tillbaka. Sorry!

Det är för övrigt en riktigt kul idé som jag har sneglat lite åt själv. Lycka till!

• eldstad
    lyselm skrev 2010-03-27 07:38:13 följande:
    på länken till modeca hittar jg ingen som är kort fram?!
    Du måste klicka på pilarna under bilderna åt höger. Då finns den där i både rött och vitt
  • Kattpoet

Kik klänningen ser bara felsydd ut, det något med den som gör att den ser ut som ett fylleverk

• lyselm

Tackar för tips!!!

Jag har sökt på "mullet dress" på google o hittat ett par olika där:)

även på ebay där man kan ändra o få det ändrat som man vill...men blir så nojjig att dom inte förstår vad jag menar(!)

hahah,ja den där musikvideoklänningen skulle såklart dyka upp här,november rain:)!

en kina kille som svarade på ett av alla mail jag skickat ut sa att jag kunde rita upp hur ja ville ha o skicka iväg,ja kan inte ens rita en streckgubbe,så får se hur ja skall lösa detta!

tar gärna emot fler tips om det finns..o biiiilder såklart!!!:)

• Sofiasglossip

Åhhh va fint. Vill också ha en kort fram & lång bak. Det har jag vetat sen jag såg Guns n´Roses vidoen. Sexig & romantisk på samma gång!

Lycka till med din klänning!

• Sofiasglossip

Har ni senaste nummret av Elle? Det är bröllopsspecial, där finns en bild på en klänning lång bak, kort fram.

Kommer från italienska Delsa.

Kika in i mitt galleri där jag jag bild på två underbara modeller!

• Maxiander
    Sofiasglossip skrev 2010-04-12 22:30:48 följande:
    Har ni senaste nummret av Elle? Det är bröllopsspecial, där finns en bild på en klänning lång bak, kort fram.Kommer från italienska Delsa.Kika in i mitt galleri där jag jag bild på två underbara modeller!
    Tack för tipset! Ska genast köpa :)
    Egentligen är väl allt redan klart med bröllopsplaneringen men alltid kul med bröllopsspecial!

www.maxiander.se
Svar på tråden Var finns min klänning??:)Kort,kort fram och lång bak???:)