• lyselm

Var finns min klänning??:)Kort,kort fram och lång bak???:)

Snäll,snälla hjääälp mig hitta min drömklänning:)

Vill ha den riktigt kort fram och att det blir längre o längre på sidorna till ett släp...förstår ni?;)

Har sökt på "mullet dress" o allt annat möjligt på nätet men nu står det STILL för mig!!Hittar sådana som slutar nedanför knänan o blir långa men det är ju inte det jag vill åt:)

Så ber vääänligt o rart om din hjälp att kanske skicka en länk på någon sådan klänning eller sajter där det kan finnas,har finslipat hela ebay tex...ja,ja...hahha!!

Kram!

• Svar på tråden Var finns min klänning??:)Kort,kort fram och lång bak???:)
  • lyselm

Tack!

har allt tänkt att sy upp min klänning men vill ju till det ha så bra bilder som möjligt:)hittade en när jag googlade på bilder men den var "ej klickbar":(...

på länken till modeca hittar jg ingen som är kort fram?!

den klänningen som passar bäst in på vad ja är ute efter är lighthouse länken som ligger längst upp,men jag vill ha myyycke kortare fram o inte en rak kant utan en sluttning från det korta ända ner till släpet...

• lyselm

Tackar för tips!!!

Jag har sökt på "mullet dress" på google o hittat ett par olika där:)

även på ebay där man kan ändra o få det ändrat som man vill...men blir så nojjig att dom inte förstår vad jag menar(!)

hahah,ja den där musikvideoklänningen skulle såklart dyka upp här,november rain:)!

en kina kille som svarade på ett av alla mail jag skickat ut sa att jag kunde rita upp hur ja ville ha o skicka iväg,ja kan inte ens rita en streckgubbe,så får se hur ja skall lösa detta!

tar gärna emot fler tips om det finns..o biiiilder såklart!!!:)

Svar på tråden Var finns min klänning??:)Kort,kort fram och lång bak???:)