Something old, something new, something borrowed, something blue!
Hur många är det som kör med detta?
Och hur gör ni??
Hur många är det som kör med detta?
Och hur gör ni??
jag kommer köra med det :)
Vad kommer du att ha som är ny, gammalt, lånat och blått?
...and a nickel for her shoe? Det kommer vi nog köra med oxå! Något lär man ju anamma från alla hollywoodfilmer
Ah, exakt vad jag gick och funderade på idag.
Ja hur gör ni? Erbjuder sig folk ge "nåt gammalt", köper man själv "nåt nytt" eller får man "något nytt"??
jag kommer också att köra den gamla traditionen.
Lite kul är det allt!
Jag med! Mest för att det är lite kul.. =)
Har inte luskat ut det vad jag ska ha som är lånat men i övrigt är klänningen redan använd en gång - old, mina smycken - new, blått strumpeband - blue..
Åh! Tänkte nog kanske ha något gammalt smycke... Har tänkt att fråga mormor eller mamma, kanske ha samma som dom hade när dom gifte sig. Nytt kan ju också vara något smycke, det köper jag nog själv. Vissa har ju klänningen som det eller underkläderna osv. Sen hörde jag något roligt här inne någon som tänkte ha en blå liten pärla på nageln, tyckte det lät så bra! Man kan annars ha en liten blå blomma i buketten, det hade mamma. Något lånat... Vad.. det kanske blir smycke det med, haha :P har nästan bara tänkt i smyckesväg faktiskt.
a nickle for her shoe.. vad innebär det?
jag tänkte sy fast en liten blå rosett på insidan av klänningen någonstans. Såg att allt om bröllops redaktör hade det o tyckte det var ett finrligt sätt o få in det blåa.
Nåt nytt är ju egentiligen allt Mne jag tänkte att örhängena får vara det nya.
något lånat tänkte jag kolla med mamma om jag kanske kan låna ett halsband eller armband av henne.
och nåt gammalt vet jag inte.. det är väl jag själv då
Precis vad det låter som, en nickel i skon. Kan ju dock vara hemskt skavande och obekvämt ;o) men hey, måste man ju ha!! hihi
Det kan varit lilla jag som skrev, för det ska jag ha. En lite blå pärla eller strass. Kul grej :o)