För mig och min tjej gjorde det otroligt mycket att vara borta från varandra en period. Hon är också oförskämt härlig och bra :) Hon väcker mig ofta med kaffe, nu när jag var sjuk pysslade hon om mig trots att hon riskerar att själv få vinterkräksjukan och hon är bara underbar.
Men man "tröttnar" ibland. Själv reste jag till Norge en period och jobbade. Nu ska vi tillsammans dit men bor hos våra föräldrar och ses bara på dagarna. Det gör att man nästan är nykär igen och vi längtar efter varandra och skickar sms på kvällarna och saknar varran.
Så att kanske resa bort, eller bo en stund borta kan vara guld värt för ett förhållande, och det behöver inte betyda att man är less på varan utan tvärtom kan det vara jättepossetivt för ett förhållande!
Beklagar att hans mamma är som hon är, jag känner ju förstås inte till något men ibland kan det ända rätta vara att ställa någon mot väggen. Helt enkelt vara trevlig men bestämd och påpeka vad ni stör er på eller vad hon gör som gör det omöjligt att umgås med henne osv.
Själv har jag en pappa jag har klippt med helt och hållet, för mig var det ända utvägen men det är förstås lite jobbigt med.
TheD skrev 2010-03-13 15:43:20 följande:
Han vet exakt vad jag tycker om hans mamma, och han tycker inte heller om den satmaran. Ärligt så vet jag ingen som tycker om den där... det var barsligt skrivit, jag vet but I just had to!!!Ang, karln och jag, vi pratar med varandra han är toppen, tro inget annat! Han har aldrig gjort mig något. Missförstå mig rätt; han är oförskämt bra! Jag är lyckligt lottad som stötte ihop med honom.Han vet om att jag har skrivit här oh har läst erasvar. Idag är han och spelar Paintball. Veckan som kommer jobbar jag inte e tre första dagarna...Vilket är
bra.Nu ska jag duscha,ha lite lady time (raka benen, ansiksmask osv ;))Tack till er alla. Jag vet att det kommer att lösa sig.