• Mia 77

Juli 2010

Hittade ingen ny tråd för oss, så jag gjorde en. Har någon annan redan gjort det så kan ni väl bara länka i denna.

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    Vi3 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Kärleken9 10 juli
    tessomac 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Juli 2010 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    icimici 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli
    MiaCia2010 31 juli
    Racolina 31 juli
    zkorpan 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-30 22:18
    Saga2010 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-03 17:29
    Uppsalabrud2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 15:16
    Eriane: 3 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-18 21:35
    Elinah 22 juli
    dothehula 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-30 15:53
    thisaintalovesong: 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-04 21:44
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    Vi3 3 juli
    Eriane: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Kärleken9 10 juli
    tessomac 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Juli 2010 17 juli
    Uppsalabrud2010: 17 juli
    thisaintalovesong: 17 juli
    Elinah: 22 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    icimici 24 juli
    Saga2010: 24 juli
    LillaIda: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli
    MiaCia2010 31 juli
    Racolina 31 juli
    zkorpan 31 juli
    Dothehula: 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • CeKe

Åh va skoj när BT givit nya vänner IRL!

Idag har jag för första gången i mitt liv skaffat silikoninlägg att lägga i korsetten! Den har ju blivit för stor så det var en annorlunda upplevelse!

En annan annorlunda upplevelse var att jag spenderat en massa timmar på sjukhus i natt. Så här i efterhand var det ett spännande "studiebesök" Vaknade med bröstsmärtor och hamnade först på akuten, sen på avdelning där jag blev kvar ett tag. Ingen fara dock, falskt alarm. Men nu vet jag att jag är frisk i alla fall! Alltid nåt!

• kece

Två hemligheter för att hålla ditt äktenskap lyckligt: när du har fel, erkänn det; och när du har rätt, håll tyst.
    - Ogden Nash

"Man kan betrakta en kvinna som en man av dålig kvalitet".
    350 år f kr, Aristoteles

"Kvinnor är inte av naturen intelligenta. Om en kvinna lyckas, mot alla odds, bli intelligent beror det på att det är något fel med hennes könsorgan."
    1888, tyske filosofen Friedrich Nietzsche

www.skrattnet.se/kategorier/skamt.php&sub=5&id=2207

• Korallbruden
    CeKe skrev 2010-06-04 19:21:51 följande:
    Åh va skoj när BT givit nya vänner IRL! Idag har jag för första gången i mitt liv skaffat silikoninlägg att lägga i korsetten! Den har ju blivit för stor så det var en annorlunda upplevelse!En annan annorlunda upplevelse var att jag spenderat en massa timmar på sjukhus i natt. Så här i efterhand var det ett spännande "studiebesök" Vaknade med bröstsmärtor och hamnade först på akuten, sen på avdelning där jag blev kvar ett tag. Ingen fara dock, falskt alarm. Men nu vet jag att jag är frisk i alla fall! Alltid nåt!
    Oj, oj! Bra att du åkte in så dom har koll på dig!!!! Blir orolig annars! Vad hade orsakat detta?/Korallis.
  • Korallbruden

Kece: Vi har skickat en hälsning på ansiktsboken!

• Vi 3

CeKe skrev 2010-06-04 19:16:14 följande:
    Ojojoj, Kece håller på och startar en ny tråd om brudöverlämning. Haha, för att retas med en massa "moraltanter" här inne. Suck. Går inte att stoppa Ska bli skoj att följa utvecklingen! Men ni här i tråden... tro inte ett ord av det han skriver!!! Min galning till blivande man!!!

Haha, det är ju underbart! So far har han bara lycktas reta upp en, men det är ordentligt!

• Racolina

JollyO skrev 2010-06-03 23:31:49 följande:
    Förstår inte när ni ska byta om till sexiga underkläder?! Jag antar att sådär vid klockan två-tre på natten nån gång att jag kommer att gasta åt min nyblivna make att han ska hjälpa mig att få av mig klänningen och sen kommer jag däcka i sängen på hans arm. :)  Vore ju dock trevligt att vakna i något fint. Ska absolut gå ut och leta efter någon neglige eller dylikt med söta trosor till!

Undrar detta oxå! Köpte underkläder igår, fula som stryk men sköna och praktiska under klänningen (slimmar midjan). Tänker nog oxå köpa något fint linne som jag får smyga på mig lite snabbt, så nye mannen slipper se spektaklet....

• Korallbruden

Vad har nye manen på sig under? Allmän fråga till alla brudar?

Kronans yfront? Dom är ju jättesköna efer ha studsat runt i en hel dag?

Eller vågar han något annat? Inte fullt lika skönt och läckert? Hos oss blir det inget kul... med kronans snattade yfront! Har högre krav än så!... Min älskling har gjort en minibox till mig i morgongåva...

• KatjaB

Korallbruden skrev 2010-06-04 22:49:38 följande:
    Vad har nye manen på sig under? Allmän fråga till alla brudar? Kronans yfront? Dom är ju jättesköna efer ha studsat runt i en hel dag? Eller vågar han något annat? Inte fullt lika skönt och läckert? Hos oss blir det inget kul... med kronans snattade yfront! Har högre krav än så!... Min älskling har gjort en minibox till mig i morgongåva...

ett par snygga nya briefs dagen till ära det var väl allt.. om han nu inte vill ha ett strumpeband förstås han med, hehe
    (han köpte kallingar på vingåkers factory outlet)

• CeKe

Korall: JOdå, jag blev lite orolig jag med! Ringde sjukvårdsupplysningen i tron om att de skulle lugna ner oron, men de var bestämda på att jag skulle åka in och när jag kom till akuten, hade de redan förberett alla prover, 0 väntetid på akuten har jag aldrig varit med om! Sen trodde jag att jag skulle få gå hem när EKG:t var bra, men icke, de skrev in mig på en avdelning för att ha mig under observation... så jag kom in ca 0500 och gick därifrån ca 11.99, en mycket god frukost, flera blodprov, ett flera timmars EKG och fler blodtrycksmätningar senare.

Nåja, de uteslöt att det hade nåt med hjärat att göra, så det var ju det viktiga. Ingen aning om varför jag fick ont. Tydligen kan magkatarr uttrycka sig på liknande sätt, så det kan ju va en grej. Säkert jättebra att jag precis kommit hem efter en härlig grillkväll och ett glas vin om det är det... NOT

Så, jag kanske får lov att erkänna att det är lite mycket att stå i för tillfället, även om det bara är roliga grejer! På lördag (nästa lördag) går flytten i alla fall, så bara vi lyckas hitta utemöbler och en grill, så får resten komma eftersom! Längtar SÅÅÅÅ efter att sitta och mysa på altanen! Har i o f sig börjat ringt runt en massa kakelsättare etc för offerter, börjat fundera på tapeter, färger och golv samt vad som ska göras i vilken ordning etc, men..... haha, vi kan väl göra hela rusten på nån dag... NOT! men vore skoj att få klart en del

Godnatt alla! Nu ska jag ta igen några förlorade timmars sömn, men sen ska vi tydligen upp och ta upp nät... suck, trodde jag skulle få sova, men kece hade andra planer 

• miris

Nu är den blivande på sin svensexa. Vet inte om jag ska vara orolig eller inte. ;) Tror att de är ganska snälla, men är rädd att han blir lite väl mycket för full! Han har en tendens till det.. Hoppas att det finns någon som inte är lika full som har lite koll, så han kommer hem i alla fall. :)