• Monica

Monica från Mölnlycke

Japp det stämmer. Ronny är 34 och Reine är 36 år. Va kul att du känner hela familjen. Ska du gifta dig eller har gjort??

• Monica

Tack, glömde jag säga :)
    Bor du kvar i mölnlycke? Vi gifte oss i Råda Kyrka på midsommarafton. Helt underbart. Ja, världen är bra liten.

• Monica

Hej igen..

Har ni satt nått datum för erat bröllop? Blir det Råda Kyrka? Visst blir man beroende att vara här, hahaha. Jag instämmer... Vill du ha tips för bröllopet, säg bara till. Det är bara kul att kunna hjälpa.

Ja, vi bor kvar i Båtmanstorpet men letar efter tomt för att bygga hus. Men vi får se när det blir..

Jag pratade med Ralf förrut och skulle hälsa så gott.. :) Mailet du skickar kommer till Ralfs email.

• Monica

Jag kan se om inte vi kan få in några bilder. Men vi ska snart sätta ut i GP en bröllopsannons, tänkte i slutet av aug.

Var det nån som gifte sig från Mölnlycke förra året som du var tärna för?? Bara nyfiken om man visste vem det var..

• Monica

Hej igen..

Hmm, jag bodde i Lindome innan jag flyttade till Mölnlycke.
    Linda vet jag oxså vem det är. Va kul att hon har gift sig. Jag känner inte henne men vet vem det är.

Vi hade bröllopsfesten i Mölnlycke Hembygdsgård som ligger inte långt ifrån rondellen i solsten. Härryda Engeri ligger nära och Schmersal.
    Lokalen är jättemysig och prefekt för bröllop. Från Råda kyrka åkte vi häst och vagn till hembygdsgården.

Vi hade catering Postiljonen, jätte bra och jätte god mat. Dom är att rekommendera.

Hur långt har ni kommit med planeringen då?? Ska ni gifta er i Mölnlycke??

Men bor din bror i förbo eller bostadsrätterna?? Det är en 4:a som är till salu i vårat område. Kolla i GP för där var en annons i söndags eller måndags. Kom inte ihåg. Men vart i Mölnlycke skulle ni flytta till??

• Monica

Hej igen!!

Hur friade han till dig? Eller kom ni överens? Hur länge har ni varit ihop? Förlåt men jag är nyfiken... hihi

Men är det ingen i familjen som anar att ni ska gifta er??

• Monica

Hej hej!!!

Ralf friade till mig på våran semester nere på Kreta, jätte romantiskt på en restaurang. Visst har vi pratat om det men inget bestämt då.
    Sen när man kom hem ville man bara gapa ut att vi skulle gifta oss!!

När ska ni forlova er?? Ska ni åka iväg??

Hej Ralf. Mannen i mitt liv, du är oxså här, hihihi..
    Japp, nu heter man Josgård.. Känns jätte bra..
    /M

• Monica

Hej!!

Nu var det ett tag sedan, hur har det gått med eran planering för bröllopet?? Har ni bestämt datum?
    Har ni förlovat er än? Har ni satt ut annons i GP?

Vi tänkte sätta ut snart i GP våran bröllopsbild, kanske början av nästa vecka. Men inom 10 dar sätter dom in bilden.
    Sen ska man fixa med föstoringar, tackkort mm.. Men det är jätte kul!

• Monica

Japp, samma dag och inte så långt ifrån varandra, hahaha. Det var vi och bögarna..

• Monica

Japp, det var nästan brevid våran annons, hihihi.. Det var ett jätte fint kort!

• Monica

Hmm, nu såg jag GRATTIS!!!! Vi stirrade oss blinda på bröllopsannonserna.

Har ni bestämt datum för bröllopet än??

Svar på tråden Monica från Mölnlycke