• Skruttefi

Monica från Mölnlycke

Hej!

Såg i presentationsinläggen att du heter Monica och är gift med Ralt. Blev så himla nyfiken. Heter Ralfs syskon Ronny och Reine möjligtvis.... ?

Jag heter Sara och är i så fall Ralfs barndomskamrat från Pixbo. Kul att höra att ni gift er, grattis... Sara

• Svar på tråden Monica från Mölnlycke
  • Skruttefi

Hej!

Jag skrev ett mail till er via er sida. Kul att det var ni... Jag bodde på samma gata som Ralf och våra mammor passade oss i omgångar. Det var jag som var elak nog att bestämma allt för Ralf, han fick inte bestämma mycket om vad vi skulle leka osv. Det kan jag fortfarande ha dåligt samvete för. Så fort Ralf kommer upp på tal i familjen så tycker alla så synd om honom för allt han fick utstå.....

Nja, jag och min sambo är mycket tidigt i vårt planerande. Jag trillade in här eftersom jag var tärna åt min bästa vän i somras och jag blev lite beroende.

S

• Skruttefi

Nä, bor nu i Gbg. Letar dock lgh i Mölnlycke men det är ju inte så lätt. Bor ni kvar i Båtmanstorpet? S

• Skruttefi

Hej igen!

Ge Ralf en stor kram.... Nu ska jag gå hem för dagen, denna första dag efter semestern.... S

• Skruttefi

Nu är jag tjatig. Kom på en sak. Har du visat några foton? Hade varit kul att se er... S

• Skruttefi

God morgon!

Jag och Denny funderar på att gifta oss i september nästa år men inget är bestämt ännu. Det handlar lite om pengar också.

Jag var tärna nu i sommar den 14 juni när Linda Haldin och Robert Antonsson gifte sig i Råda kyrka. Jag tror att Ralf vet vem Linda är i alla fall. Båda är från Mölnlycke men ett år yngre än mig och Ralf. Jag har för mig att du kom från Lindome... stämmer det?

Läste att ni var på Råda hembruksgård (heter det så?) Hur var det? Hade ni gjort maten själva eller? Vart ligger det förresten?

Min bror Johan och hans familj bor i Båtmanstorpet. På nr 72 tror jag. Jag får väl hålla ögonen öppna efter er där, ler.... S

• Skruttefi

Hej igen!

Kanske får förklara... Jag träffade Ralf när han precis träffat dig, har för mig att han låg i lumpen då. Han berättade då att du kom från Lindome. Jag har också träffat er båda en gång på Konsum i Mölnlycke, men det är flera år sedan. Jag tror att Reines barn var med då...

Jag vill gärna gifta mig i Råda eftersom jag är uppvuxen i Mölnlycke och kanske vill tillbaka en vacker dag. Men inget är bestämt. Vi kollar runt lite. Denny kommer från Skara men där vill jag inte gifta mig hi,hi.

Brorsan bor i det nedre området i en vanlig hyresrätt. Vi har väl i dagsläget inte varken råd eller lust att köpa utan vill testa på att bo i Mölnlycke först. Vi vill ha en uteplats men andra kvar finns inte just nu... inte Säteriet då förståss.... S

• Skruttefi

Hej!

Nu bor vi i gamlestan... inte heller drömområdet men det var det enda som fanns....

Än så länge har jag hemlig sida här eftersom min familj inte vet om våra planer ännu.. S

• Skruttefi

Hej!

Vi har varit tillsammans i ett år... allt går himla snabbt för oss. Jo, visst vet familjen att det är pågång men vi vill vänta tills vi har bestämt oss helt innan vi går ut med det. Denny har inte friat ännu, jag hoppas att han gör det... kanske vid förlovningen som vi bestämt datum för....

Hur friade Ralf? Heter du Josgård i eftermanm nu då?
    S

• Skruttefi

Hej igen!

Va fina ni var! Så himla kul att se korten.... Ralf, du är allt dig lik...Ler...

Kram S

• Skruttefi

Hejsan!

Såg er annons idag i tidningen. Såg du våran hi,hi? Sara

• Skruttefi

Jaha, menade du Linda och Roberts annons? Även jag fanns med.... På förlovningsannonserna.... S

Svar på tråden Monica från Mölnlycke