• Martinaa

MAJ 2010 del 5

Tiden går bara fortare och fortare och nu är det dags för vår FEMTE tråd! Nummer fyra hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3614591.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Finns inga regler, vi pratar om allt från brudklänningar och blommor, till husrenoveringar och vilket lim som är bäst till trycksakerna!
    Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar, sista tråden innan vi får stå brud tillsammans med vår livs kärlek! Sätt igång och prata, så får vi se om vi kan komma upp till 2000 inlägg i den här tråden!

Nu kör vi!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 5
  • CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Åh vilka bra idéer du har. Tänkte sno med mig sambons HV71 tröja, för den vet jag att han tycker om

• moule

Cia: Secret box är jättekul, håller helt med Martina, ta med allt som hör bröllopet till plus några av gubbens favoritkläder.

Även om du inte ska ha slöja på den stora dagen så är det effektfullt att fotografera med, kanske kan låna av någon?

Jag har fotograferat tre vänner i bodouir, och hemligheten ligger i material. Spets, volanger, fjädrar och pärlor är det som blir absolut snyggast. Och så att bara rulla in sig i ett vitt lakan förståss, ibland behöver det nite vara svårare.. =)

Lycka till!

• Megi

Nu blir man allt sugen på secret box =)

Megi
  • ar100522

Hemma med sjukt barn idag så jag har ringt kantorn och pratat utgångslåt. Vi hade bestämt oss men han avrådde oss - bra men en kantor som säger som han tycker. Det lutar nu åt Änglagård eller Ronja ut. Solisten är klar, det blir Curly sue och Nothing else matters.

I vanliga fall när jag jobbar hinner jag ingenting så ja tänkte ta tag i en del nu när jag är hemma

• Ananias

ar100522- vi ska ha Änglagård ut och ev Ronja in..helst vill ja ha hårgalåten på piano o fiol ( på skiva ) men vet ej hu kyrkan ställer sig till icke live musik. vi ska träffa prelle idag så ska fråga. men plan B är ronja in...de är ju såå stämningsfula=)

• a n n a

vi kör oxå ronja o änglagård :)
    ronja ska sjungas a capella i duett av solisterna och änglagård ska spelas av kantorn...

• Ananias

prästen var trevlig. En lite äldra dam. det va ok att pappa o ja går in. men de där med att ha egen musik på skiva lät lite tveksamt.lhon skulle kolla med han som spelar  hur de skulle göra det

• CiaLovesAndreas

Tjejer!
    Jag behöver lite hjälp. Jag köpte ju väggord till sambon att ge i morgongåva, men nu har jag ju även bestämt mig för att göra en Secret box. Så nu är frågan, ska han få båda presenterna som morgongåva eller ska jag ge väggorden vid ett annat tillfälle?

• Martinaa
    CiaLovesAndreas skrev 2010-04-21 18:35:01 följande:
    Tjejer!Jag behöver lite hjälp. Jag köpte ju väggord till sambon att ge i morgongåva, men nu har jag ju även bestämt mig för att göra en Secret box. Så nu är frågan, ska han få båda presenterna som morgongåva eller ska jag ge väggorden vid ett annat tillfälle?
    Ge väggorden till er båda, kanske nån dag efter bröllopet när det lugnat ner sig lite. Sätt upp dem på väggen när han inte är hemma, så är det redan klart när han kommer hem?

Om det nu inte är nån födelsedag alldeles snart förståss... {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden MAJ 2010 del 5