Vilka gör den bästa tårtan?
Jag undrar vilka ni röstar för som gör dom absolut bästa bröllopstårtorna i Stockholm?Bästa servicen och godaste smaken!
Jag undrar vilka ni röstar för som gör dom absolut bästa bröllopstårtorna i Stockholm?Bästa servicen och godaste smaken!
Kom igen nu,stockholmare!!
Gör alla tårtor sjävla eller?Det måste väl ändå finnas någon som vet nått?!Vill ha måååånga svar!!!
SPAKS konditori i Tumba Centrum!!
Helt outstanding!
Chokladfabriken !!!
Tössebageriet på Östermalm.
En av killarna där har världsmästartiteln som konditor. Luras inte av det något "östermalstråkiga" fiket. De kan sin sak. Inte dyrt heller.
vi ska ta vår tårta från Gourmandise och jag har varit på bröllop tidigare som haft tårta därifrån och den har varit otroligt god och fin!
www.gourmandise.se
Jag är ett stort fan av Gourmandise. Inte så dyrt längre, när de inte har butiken kvar. På vår bröllopsdag beställde jag en liten kopia av vår bröllopstårta, förr kostade den 49:- per bit, nu var den nere i 25:- per bit.
jag måste säga att jag kanske ändrar mig, det var ju hälften så dyrt än på chokladfabriken. .-)
'En liten Smula'!!
Dom har underbara moussetårtor och dom är sååå fina och goda!!!
www.enlitensmula.com
Innan vi beställde fick vi komma på provsmakning -mums!!
Dom ligger i och för sig i Norrtälje men kan leverera (vi får vår tårta leveread till norrförort).
Ja,Gourmandise är ju inte lika dyrt som Chokladfabriken ialla fall...!Hur är det med deras service då?Har hört att Chokladfabriken är den bästa...Någon som vet hur tårtorna smakar på Cake&Design?Dom ser ju fina ut...
OBS! Gourmandises tårtor kostar 39 kronor med moms- INTE 25!!!! Då är det 4 kronors skillnad jämfört med Chokladfabriken.
G´s leverans går på 100. CF´s 180-500.
Jag ringde precis till bägge ställen.
Det blir nog Chokladfabriken för mig.