• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Fru sy

Bara 1 arbetsdag kvar nu innan det är lite långhelg, ska bli skönt att vara ledig! Dock vill jag att våren kommer tillbaka, så här kallt ska det ju inte vara när man är inne i maj.

• Fru sy

Har lite kladdkaka, grädde och bananer över här efter fikat med jobbarkompisen och hennes barn. Bjuder runt till alla som vill ha...

• Fru sy

Det är så mysigt att ha barn här på gården. Vi var och klappade lammen, plockade vitsippor och testsatt i traktorn. Detta gör såklart att jag längtar ännu mer till det förhoppningsvis blir så. Men ibland slås jag över vad skönt det är att vi bara är två, vad mycket mer jag hinner med än vad man gör med barn. Får väl försöka njuta nu när vi bara är två, hinna göra så mycket saker jag bara kan av allt jag vill göra.

Förresten har mannen och jag bestämt att om det blir aktuellt med veckopendling skall vi troligen ge det ett försök. Men då på bestämd tid (1-1½ år) och så måste det vara ruggigt bra betalt... Tack till alla er som hjälpte mig och berätta hur ni tycker/tänker kring veckopendling!

• Daa

Jaa! Vi firar! *gladgladglad med Ninnis*

Fru sy skrev 2010-05-11 17:52:08 följande:
    Har lite kladdkaka, grädde och bananer över här efter fikat med jobbarkompisen och hennes barn. Bjuder runt till alla som vill ha...

• Daa

Fjällbruttan skrev 2010-05-11 14:00:50 följande:
    Och så skrattar jag åt mina barn som kläckte ur sig detta igår:(9-åringen)-Men begravning 28 maj, är inte tanten rutten då????(12-åringen)- Ähhh.. det har hon ju alltid varit! Sorry för egoinlägg...

Men trist att det ska krånglas sådär...

• Ninnnis

Daa skrev 2010-05-11 18:12:01 följande:
    Jaa! Vi firar! *gladgladglad med Ninnis*  

• Daa

Fru Sy: skönt att ni har tagit ett beslut. Maken får vara stenhård när han förhandlar.

• Ninnnis

Daa, sorry att jag försvann från FB, men maken som har slumrat i soffan vaknade precis så jag var tvungen att pussa lite på honom

• Daa

Klart du blev tvungen att göra det! Pussa på nyvaken och småögd make är mysigt.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan