Anna S på EmotionShots??
Hej,
Någon som vet något om denna fotograf?? www.emotionshots.se Så billig, hur kan det komma sig? Vad ska man tänka på vi bokning av fotograf?
Hej,
Någon som vet något om denna fotograf?? www.emotionshots.se Så billig, hur kan det komma sig? Vad ska man tänka på vi bokning av fotograf?
håller med. de flesta trådar leder till påhopp och klagomål fotografer emellan. svara på frågorna och ge tips istället.
vilken tråkig och hätsk stämning det blev i den här tråden. Alla vill inte ha ett proffs, av olika anledningar, och det får väl ändå de som arbetar som yrkesfotografer stå ut med? Vill amn ha ett proffs och har råd med det, då går man till ett proffs. Jag uppfattar det som att den målgrupp som hobbyfotograferna vänder sig till inte är densamma som den proffsfotograferna har.
Tack för att några faktiskt besvarade trådstartaren gällande vad man ska tänka på, det var bra att veta även för mig.
Har följt den här tråden från början och kan ju säga så här: om det är så här hatiska professionella fotografer är så föredrar jag en hobbyfotograf vilken dag som helst! Är det verkligen så stor konkurrens inom fotografvärlden att man måste trampa på andra på väg upp för stegen? Karma, people...
Dessutom tyckte jag faktiskt att det var snyggt med de snett fotade bilderna... och det var ju inte så att ALLA foton var sneda på hemsidan utan hon hade ju med "vanliga" bilder fotade rakt också.
Fantastiskt ironiskt dessutom att det klagades på HENNES grammatik och stavning när vissa proffsfotografer själva stavar som kråkor här i tråden.
Tar gärna emot tips på fotografer!
Jag tror mång klagar på frilans/hobby fotografer just för att många faktiskt är riktigt duktiga och de känner sig hotade, att en hobby fotograf faktisk kan göra ett lika bra jobb men inte behöver ta lika mkt betalt
Tips på fotografer i detalj kan jag inte ge.