• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Troll10

Vi 3, vad kul att du också gifter dig den 3:e! HOPPAS på bra väder. Min mamma åt bara lakrits när hon väntade mig. Måste kila till jobbet nu.

• Vi 3

Troll: Det SKA vara bra väder, vi gifter oss utomhus på kvällen... Som sagt, det SKA vara bra väder!

• fryser

vi3.. det var det första jag sa till honom när han berättade det, han sa bara att gubben går på medicin o har lovat att skärpa till sig.. lååång historia.. jag o lillemans pappa var inet så bra vänner när vi separerade o är knappt dte fortfarande, biter bara ihop framför lilleman. det har hänt för mycket mellan mig o den familjen o mycket av det kan jag inte ta här pga sekretess..

maxiander... vi har tänkt att skicka ut de i maj så att folk hinner o planera in det med sem o sånt.

vi3.. jag fyller 30 i sep o MB 38 i nov

• tornedaling

oj jäklar nu är det nästan på riktigt idag när jag tog in posten så låg ett brev från skatteverket med hindersprövningen och efternamns bytet som vi skrev på här förra veckan och allt är ju OK

nu gäller det bara att hitta ett hotell att tillbringa några timmar på för att hinna byta om och göra smink innan allt drar i gång

• fryser

ååå vad roligt.. tror nog att jag kommr att bosätta mig framför brevlådan då vi skickar in våran hindersprövning

var ska ni hitta hotell?

tornedaling skrev 2010-04-12 21:35:01 följande:
    oj jäklar nu är det nästan på riktigt idag när jag tog in posten så låg ett brev från skatteverket med hindersprövningen och efternamns bytet som vi skrev på här förra veckan och allt är ju OK nu gäller det bara att hitta ett hotell att tillbringa några timmar på för att hinna byta om och göra smink innan allt drar i gång
  • Vi 3

Usch, jag sitter och klurar på hur vi ska göra med hotell.. Vi har ju bokat ett hotell där vi ska sova 1 natt. Inkl 3 rätters middag så kostar det 2195.

Sen kollade jag upp en helg i Riga, helgen efter vi gift oss, och det skulle kosta 2260, 2 nätter på båt och 1 hotellnatt. 1 frukost ingår, och ingen middag. Det blir 2 dagar i Riga. M är lite tveksam.. Men det skulle vara så skönt att komma bort lite. Men då skulle E följa med. Skulle inte heller ha några problem om ngn form av släkt skulle följa med, då blir det lite barnvakt...

• tornedaling
    fryser skrev 2010-04-12 21:49:42 följande:
    ååå vad roligt.. tror nog att jag kommr att bosätta mig framför brevlådan då vi skickar in våran hindersprövning var ska ni hitta hotell?
    i stockholm gärna nära kaknästornet eller med en bra förbindelse i och med att det inte finns så många timmar att spela med, ringde förra veckan till ett hotell och presenterade mig och sa vad jag ville och det lät possitivt med dom skulle ringa upp igen men fick aldrig något samtal så nu är man på ruta ett igen
  • fryser

vi3.. klart ni ska åka iväg om det inte skiljer sig så mycket i pengar.. alltid skönast o komma iväg

tornedaling.. tyvär för sthlm brudarna hjälpa dig med hotell. bor nära gbg men vi bodde på first hotell reisen för nån helg sedan o det var jätte mysigt.. o god mat hade hotell restaurangen.
    lycka till

• Vi 3

fryser: Några tips på hur man kan övertala BM? jag menar ringen är ju redan inhandlad... Hur mkt är ringen uppe i nu föresten?

• fryser

övertala Mb med? nu hänger jag inte me haha finns nog ingen vigselring som stigit o sjunkit så mycket i pris som min den ligger 45000 det ska bli intressant att se vad hon lämnar i prisförslag o se MBs min

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??