• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • Maxiander

Vi 3 skrev 2010-03-30 14:17:37 följande:

mår ni brudar? Hur går det med planering?
    Jo tack, fast i klänningsdilemma... Åhå..

Lika mycket med dopplanering som med bröllop?

www.maxiander.se/
  • fryser

vi3...härligt att det rullar på..jag har ringt o jagat hon som skulle ringa upp ang vigselringen..o även hon med inbjudningskorten.. har även bestämt vilken doft jag ska ha på brölopsnatten
    det värsta med allt det här är att jag får INGENTING gjort här hemma.. barnen ska vara glada att det är rena o mätta hehe..

• Maxiander

hehe jo det tar en del tid det gör det... Ska ringa lite nu jag med..

Måste tyvärr pendla mellan Skåne och Stockholm i två och en halv månad nu vilket absolut INTE kom lägligt. Dyrt och tidskrävande.
    Sitter i Helsingborg nu, varit här några dagar och saknar min kärlek otroligt mycket! Imorgon ska jag till Lund sen får jag flyga hem till mina älsklingar (hunden också) för att flyga ner hit på måndag igen... suck...
    Känns som att bröllopsplaneringen kommer bli lite lidande nu...

www.maxiander.se/

• fryser

maxiander.. stackare..nä det var väl kanske inte vad du/ni behövde nu precis.. du får åka tåg fram o tillbaka så att du kan planera på tåget

• Vi 3

maxiander: Nää, dopplaneringen är såå mkt enklare. Boka kyrka o lokal, bestäm fika. (I vårt fall, beställ tårta) Vi ska köpa tårtorna från silverdrake.se I LOVE!!

Men fy va trist!! Är det jobb/skola som kräver pendling?

• fryser

kan inte sova..fick en direkt order från älsklingen att inte hänga för mycket här eftersom jag berättade att jag drömt om min möhippa det är tur att ältandet med bröllopet går i perioder annars hade jag vart ett vrak

• Maxiander

Sitter på föreläsning i Lund nu. Och grått och trist är vädret här idag... Ja jag tar examen i 4juni så det är bara att bita ihop..
    Tåget är dyrare än att flyga faktiskt! Men jag ska inte klaga allt för mycket, men vi är så ovana att sova ifrån varandra så det är lite ensamt...

@fryser: Hihi men tänk så skönt för din älskling att du får skriva av dig här så an slipper lite tjat om allt :)

www.maxiander.se

• fryser

maxiander.. vädret är även tråkigt på västkusten..regnar o är såå grått.. vad läser du till? då har du 2 grejer att fira i sommar..examen o bröllop
    mm det är hemskt att vara utan sin älskling. mb var i milano i höstas o var borta 3 nätter , mer än så har vio aldrig vart från varandra sen vi träffades. första gången jag åker utan honom blir nu i maj o har ont i magen ibalnd när jag tänker på att jag ska vara utan honom o barnen men samtidigt är det nog bra o nyttigt tror jag
    mm han ska verkligen vara glad över att jag sitter här

vi 3.. när är dopet, hur mår ni annars?

• Vi 3

Dopet är i slutet av maj, så det är 2 mån kvar. Idag är verkligen inte en bra dag. Min brors hund avlivas om några timmar. Han har inte klarat av förändringen när de fått barn, 2 barn på ganska kort tid. Så han har blivit rätt bitig av sig, utan anledning. Han har alltid varit en osäker hund men nu blev det för mkt. Det gör så ont i hjärtat.

De har försökt placera om honom men ingen tar emot en bitig hund. De har använt sig av en hundcoach, som även han rekommenderade omplacering / avlivning.

Han är ju en familjemedlem. Kvällen kommer nog fortsätta i gråtens tecken.

• fryser

vi3.. usch det var inte bra. men bätter det kanske än att han skadar barnen. så synd att någon utan barn inte ville ge honom en chans. skänker en tanke till er.. kraaaam

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??