• Dolly84

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Jag gifter mig den 24 juli, alltså om ett halvår. Gör inget annat än tänker och planerar bröllop, vilket är sååå kul! Men det är svårt att fokusera på skola, jobb och allt annat som hör till vardagen... Någon annan som är likadan? Hur kommer det då bli efter bröllopet, tomt?! :P

• Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
  • fryser

vi3.. OOOOOOJJJ. är inte alls avundsjuk.. men lilla du. du kommer att vara ett vrak när din dag kommer om du fortsätter så..du fick ju en order av mig ju ja vad ska man göra...antingen däckar du inatt eller så är du så övertrött så att du inte kan sova

• Vi 3

fryser: Har en del o fundera på så det lär nog inte bli så mkt sova i natt heller.. Berättar mer en annan dag, ikväll är jag för trött i både kropp o själ. :-s

• fryser

vi3.. vi har nog kanske älta båda 2 inatt har inte sovit en blund på hela natten. har även en gäst hemma så jag inte inte ara lägga mig hur som helst eller bara o vara.. lääängtar så till sthlm. utan folk som är på mig 24 om dygnet. det var en kille som hoppa framför tåget här i st i lör o jag o syrran åkte precis förbi strax efter att dte hade hänt. har aldrig träffat killen eller visste vem han var men kan inet sluta tänka på det.. tänk om vi hade åkt för bi 5 min tidigare o kunnat hindra honom eller varför gjorde han så.. helt sjukt varför jag inte kan släppa det..fan fan fan..
    har ni funderat mer på fika på lör?

• Vi 3

fryser: Men fy!!! Rent spontant så tycker jag nog att du ska få krishjälp. Prata med VC eller kyrkan om de har ngn du kan få prata med. Sånt där brukar man inte komma över helt enkelt..

Ska kolla med gubben igen ang lördag, har glömt bort i alla villervalla. I´ll get back to you!

• fryser

vi.. det är nog ganska lugnt .lite jobbigt bara. känne rig själv så pass bra att jag skulle ha sökt hjälp om det hade behövts. är inte den som är rädd för att prata
    hur har det gått för dig idag?

• Vi 3

fryser: Bra! Sånt där är ju helt sjukt jobbigt kan jag tänka mig.

Gårdagen gick bra, brorsan fyllde år så det var full rulle på kvällen. I natt har vi haft en jäkligt natt, igen. Och så ska sessan till dr, så det är väl bra men usch vad trött jag är!

Ang lördag, ska vi slå till på en "dejt"?

• fryser

vi3..usch du måste ju vara helt slut..jag har inte kunnat sova pga BRÖLLOPET funderat på hur vi ska gå in,hur barnen kommer att sköta sig, ska tärnor o bestman gå sist eller stå framme..mm.... börjar känna att dte närmar sig..aaaaaa..
    svärmor erbjöd sig eller närmare sagt så bestämde hon att hon kan göra snittarna som ska vara till minglet medan gästerna väntar. designern har inte ringt ang ringar o ringer hon inte idag ska jag hemsöka henne HAHAHA..
    m en date låter som en nice ide

• Vi 3

fryser: Nu har nästan alla försvunnit igen.. Är vi så tråkiga?

Usch, jag har knappt tänkt bröllop sista dagarna. Finns så mkt annat som tagit upp mitt huvud. Men det är för tidigt att ropa hej än. Du kanske anar vad det gäller. Vi måste fundera hur vi gör isf. Finns roligare saker att fundera på...

• fryser

vi3.. va har vi kidnappat tråden igen hon varelse var länge sen man "såg". ja släpp det o ta lite roliga saker o så gå tillbaka när du har lite ny energi

• Vi 3

Jag ska försöka men usch, det är svårt. Är det som vi misstänker förändras så mkt och hur gör man då? Ska man fullfölja allt eller välja bort ngt?

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??